wtorek, 19 lutego 2019

Truskawki z bitą śmietaną do naszej przyjemności

Cześć :) dziś chciałam przedstawić komplet angielskich kosmetyków I love cosmetics które dostałam w pierwszym boxie kosmetycznym od I Love Box - Strawberry cream zawartość boxa pokazywałam TU
Takie zestaw ma nam uprzyjemnić naszą pielęgnację 

Opis tego zestawu znalazłam jedynie po angielsku (tłumaczyłam za pomocą google translatora):
Podaruj prezent dla piękniej i miękkiej skóry, w tym świątecznym okresie dzięki pudełku do prezentów I LOVE Delicious Duo. To idealny dodatek dla dziewcząt w podróży. W każdym opakowaniu znajduje się bogaty w witaminy krem do kąpieli i pod prysznic, odżywcze masło do ciała i złuszczająca myjka, które pozostawią Twoją skórę pachnącą! Dostępne w 4 smakach; Chocolate Fudge Cake i Raspberry Ripple, Strawberry Cream & Minty Choc Chip.
Zawartość opakowania: Każde opakowanie zawiera płyn do kąpieli i pod prysznic (500 ml), masło do ciała (200 ml) i body puff.
Kremowy żel pod prysznic, mamy w plastikowej butelce zamykanej na klik. Bardzo łatwo ją otworzyć, a potem zamknąć - nawet mokrymi rękami.
Skład:
Aqua (woda), Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Ammonium Laurily Sulfate, Cocamidopropyl Betaina, Glycerin, Styrene / Acrylates Copolymer, Benzofenone-4, disodowe EDTA, Polyquaternium-7, Trideceth-7, Sodium Lauryl Sulfate, Wodorotlenek sodu, siarczan amonu, azotan magnezu, benzoesan sodu, sorbinian potasu, metylochloroizotiazolinon, chlorek magnezu, metyloizotiazolinon, CI 16035 (czerwony 40), CI17200 (czerwony 33), CI 19140 (żółty 5).

Żel jest koloru jasnoróżowego i przepięknego zapachu truskawek ze śmietaną - tak właśnie mi to pachnie jak truskawki ze śmietaną. Żel bardzo dobrze się pieni, oczyszcza skórę i nie powoduje jej wysuszenia ani mnie nie uczulił. Cóż można więcej wymagać od żelu? ja przynajmniej nic więcej nie wymagam. Dodatkowo bardzo ładnie pachnie i uprzyjemnia mi chwile spędzone pod prysznicem.


A po kąpieli przyjemność przedłuża nam masełko do ciała, które również pięknie pachnie truskawkami ze śmietaną.
Masło do ciała mamy opakowane w plastikowe okrągłe zakręcane pudełeczko.


Skład:
AQUA ((WODA) EAU), PARAFFINUM LIQUIDUM (OLEJ MINERALNY), CAPRYLICZNY / CAPRIC TRIGLICERYDOWY, CETEARYL ALKOHOL, KWAS STEAROWY, CETEARETH-20, STEARAN GLICERYJNY, DIMETHICONE, GLICCYNNA, PARFUM (ZAPACH), CARBOMER, BUTYROSPERMUM MASŁO PARKII (SHEA), GLIKOL PROPYLENOWY, WODOROTLENEK SODU, OCTAN TOCOPHERYLU, PANTHENOL, FENOKSYETANAN, METYLOPARABEN, ETHYLPARABEN, LIMONEN, EUGENOL, CI 16035 (RED 40), CI 28440.


Plastikowe pudełeczko w środku zawiera różowe masełko, które ma konsystencję, taką jak masełka do ciała, nie za rzadkie nie za twarde. Jest w sam raz.

Masełko nabieramy z pojemnika palcami i dobrze rozsmarowujemy i wcieramy w skórę.  

Masełko tworzy na mojej skórze lekki film, ale nie przeszkadza to w nałożeniu piżamy. Skóra po masełku staje się wręcz aksamitna, dobrze nawilżona i do tego pięknie pachnie. Zapach utrzymuje się nawet rano. 
Z tego kompletu kosmetyków jestem bardzo zadowolona i ciesze się, że mam w zapasach jeszcze drugi zapach, oby się spisał równie dobrze.


Jak Wam się podoba taki zestaw? Znacie te kosmetyki? Zapraszam do komentowania.

18 komentarzy:

  1. Mam ten zestaw i jest naprawdę świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś kupowałam namiętnie tą markę, ale aktualnie nie ma nic nowego w ich ofercie 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylam przekonana, ze to bedzie wpis kulinarny (sugerujac sie tytulem) - ale na szczescie jest kosmetyczny i bardzo kuszacy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są te zestawy. też mam, ale inny zapach i żel pod prysznic jest świetny ! tak pięknie pachnie, cukierkowo, czuje się jak dziecko :D
    no i to idealny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i bardzo lubię to masło do ciała. Jedne z moich ulubionych kosmetyków do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego truskawkowego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te kosmetyki za wspaniałe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach musi być bardzo przyjemny:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Głośno jest na blogach o tych produktach. Wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę je ostatnio w internetach i bardzo mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel, jak żel, też nie mam od tego typu produktów dużych wymagań, choć z bogactwem witamin w składzie trochę producenta poniosła fantazja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmmm ciekawi mnie zapaszek.

    Wpadnij i do mnie

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Często widuję ostatnio te zestawy w internetach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.