niedziela, 31 pa藕dziernika 2021

Jesienne rozdanie

Cze艣膰 馃榿 jako艣 tak raz lub dwa razu w roku organizuj臋 rozdania dla moich obserwator贸w. Tak samo i dzi艣 zapraszam do zabawy. Do wygrania jest wszystko to co na zdj臋ciu, a wi臋c kosmetyki oraz ta fajna kosmetyczka. W wi臋kszo艣ci s膮 to produkty, kt贸ry znalaz艂am w box'ach Lookfantastic.

Wszystkie produkty s膮 nowe i nie u偶ywane. Jedynie r贸偶 otworzy艂am do zdj臋cia.

Znajdziecie tu przede wszystkim kolor贸wk臋. Jest tu tusz, kontur贸wka, b艂yszczyk, roz艣wietlacz, ale jest te偶 r贸偶. Ponadto jest ochronny spray przeciwko zanieczyszczeniom. Jest te偶 pianka i maseczka do twarzy.

Powy偶sze zdj臋cie z napisem to banerek do pobrania, kt贸ry nale偶y umie艣ci膰 u siebie na blogu w widocznym miejscu 馃榿

Konkurs trwa od dzi艣 31 pa藕dziernika do 11 listopada 2021 r.

Warunki konkursu.

OBOWI膭ZKOWO:

  • by膰 publicznym obserwatorem mojego bloga 
  • doda膰 m贸j blog do blogrolla 
  • doda膰 baner na blogu z linkiem do rozdania
  • udost臋pni膰 informacj臋 o rozdaniu na blogu oznaczaj膮c mnie
  • b臋dzie mi r贸wnie偶 bardzo mi艂o, je艣li opublikujecie informacj臋 o rozdaniu u siebie na instagramie (je偶eli zg艂aszacie si臋 przez insta jest to warunek konieczny)

OBOWI膭ZKOWO:

  • by膰 publicznym obserwatorem mojego bloga
  • doda膰 m贸j blog do blogrolla
  • doda膰 baner na blogu z linkiem do rozdania
  • udost臋pni膰 informacj臋 o rozdaniu na Instagramie (je偶eli masz Instagram)

WZ脫R ZG艁OSZENIA:

  1. Obserwuj臋 blog jako: podaj sw贸j nick
  2. Obserwuj臋 na Instagramie jako: podaj nazw臋
  3. Link do bannera

Regulamin:

  1. Publiczne obserwowanie mojego bloga oraz udost臋pnianie informacji o rozdaniu. Kto mnie usunie z obserwacji po konkursie, automatycznie zmniejsza swoje szanse na udzia艂 w kolejnych konkursach i rozdaniach.
  2. Zg艂oszenia zbieram na blogu i Instagramie.
  3. Organizatorem i sponsorem rozdania jestem Ja, czyli autorka bloga bogusia bloguje.
  4. Nagrody s膮 nowe, nie u偶ywane i nie otwierane.
  5. Uczestnik musi mie膰 uko艅czone 18 lat.
  6. Rozdanie trwa od 31.10.2021 r. do 11.11.2021 r. do godz. 23:59.
  7. Wyniki og艂osz臋 do 7 dni od zako艅czenia rozdania na swoim blogu i Instagramie.
  8. Na wiadomo艣膰 mailow膮 od zwyci臋zcy z danymi do wysy艂ki nagrody czekam 3 dni od daty og艂oszenia wynik贸w, po tym czasie wybior臋 kolejn膮 osob臋.
  9. Nagrod臋 wysy艂am jedynie na terenie Polski na sw贸j koszt i najch臋tniej na paczkomat.
  10. Bior膮c udzia艂 w rozdaniu zgadzasz si臋 na przetwarzanie danych osobowych (dotyczy danych do wysy艂ki). Po wys艂aniu nagrody dane zostan膮 usuni臋te.
  11. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zak艂adach wzajemnych (Dz. U. z 2004 r., nr4, poz. 27 z po藕n. zm.).

Zapraszam do zabawy 馃榿

5 komentarzy:

  1. 呕ycz臋 wszystkim powodzenia w konkursie, ja nie jestem za wielk膮 fank膮 kosmetyk贸w.

    OdpowiedzUsu艅
  2. My艣l臋, 偶e zwyci臋zca b臋dzie zadowolony z takiego zestawu. 呕ycz臋 mu powodzenia.

    OdpowiedzUsu艅
  3. 呕ycz臋 wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Spr贸buj臋 swoich si艂, obserwuj臋 jako kosmetyczne_pasje, banerek na blogu www.kosmetycznepasje.pl

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.