sobota, 19 października 2019

Rozdanie kosmetyczne :)

Kochani, dawno u mnie nie było na blogu rozdania. Zbierałam się do tego bardzo długo i dziś w końcu zapraszam na rozdanie kosmetyczne dla moich obserwatorów. Mam nadzieję, że przygotowany zestaw kosmetyków Wam się spodoba. Oto ON.

W skład zestawu wchodzą:
1.Złota kosmetyczka od Avon
2.Paleta cieni Imagic w złotym opakowaniu. (Kolory palety, foto zapożyczone z inetrentu, ponieważ paletka jest zafoliowana i jej nie otwierałam.)
3.Konturówka czarna z Oriflame 
4.Konturówka granatowa z Yves Rocher 
5.Paleta do konturowania Make Up Factory Duo Contouring Powder nr 15
6.Pomada do brwi AFFECT Eyebrow Pomade Waterproof (kolory paletki na zdjęciu poniżej.) 
7.Krem pod oczy Optimals marki Oriflame 
8.Maseczka 1 minutową Nivea
9.Krem oliwkowy do rąk Green Pharmacy
10.Aktywator blasku "Perfekcyjna skóra" Avon
11.Matujący tonik do twarzy Natura Estonica
Paletkę do konturowania otworzyłam do zrobienia zdjęcia - jak ją otrzymałam w boxie i w momencie otwarcia nieszczęśliwie zahaczyłam paznokciem, ale kosmetyk jest nieużywany.
Zdjęcie powyższe z napisem to banerek do pobrania, który należy umieścić u siebie na blogu lub instagramie w widocznym miejscu 😁

Konkurs trwa od dziś 19 października do 17 listopada. Jakie są warunki konkursu?

OBOWIĄZKOWO:

- być publicznym obserwatorem mojego bloga 
- dodać mój blog do blogrolla
- dodać baner na blogu lub intagramie z linkiem do rozdania
- udostępnić informację o rozdaniu
  

WZÓR ZGŁOSZENIA:

1. Obserwuję blog jako: (podaj swój nick)
2. Obserwuję na instagramie jako: (podać nazwę)
3. Mój adres e-mail:
4. Link do bannerka:

Regulamin:
1. Publiczne obserwowanie mojego bloga oraz udostępnienie informacji o rozdaniu

2. Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja, czyli autorka bloga https://bogusiabloguje.blogspot.com/

3. Nagrody są nowe, nie używane i nie otwierane (wyjątek stanowi paletka do konturowania, która otworzyłam do zrobienia zdjęć)

4. Mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodziców

5. Konkurs trwa od 19.10.2019 do 17.11.2019 do godziny 23:59

6. Wyniki ogłoszę do 7 dni od zakończenia rozdania na swoim blogu

7. Na wiadomość mailową od zwycięzcy z danymi do wysyłki nagrody, czekam 3 dni od daty ogłoszenia wyników, po tym czasie losuję kolejną osobę

8. Nagrody wysyłam na terenie Polski na swój koszt

9. Biorąc udział w rozdaniu zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (dotyczy danych do wysyłki). Po wysłaniu nagrody dane zostaną usunięte.

10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

EDYCJA: w uzupełnieniu informacji - zgłaszać się można przez blog i przez instagram. Każdy uczestnik dostanie 1 los za zgłoszenie przez blog i banerek na swoim blogu i 1 los za instagram i informację opublikowaną u siebie.
Trzymam za wszystkich kciuki i czekam na zgłoszenia.

15 komentarzy:

  1. Biorę udział ;) Widzę tu mój ulubiony tonik, więc muszę się zgłosić ;)
    1. Obserwuję blog jako: Joa nowa (albo Joasiaczek) już nie wiem jak wyświetla :D

    2. Obserwuję na instagramie jako: stronakosmetyczna

    3. Mój adres e-mail: asikkk2@wp.pl

    4. Link do bannerka: https://mowtylkoszeptem.blogspot.com/ (po prawej stronie)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję blog jako: Dorotxy T

    2. Obserwuję na instagramie jako: cosdladuszyidlaciala

    3. Mój adres e-mail: cosdladuszyidlaciala@wp.pl

    4. Link do bannerka: http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/

    Paletka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję blog jako: Monika R.
    2. Obserwuję na Instagramie jako: moncia_moncia_ oraz monkaa24
    3. Moj email: monikarak97@gmail.com
    4. link do banerka na blogu : https://moncia-lifestyle.blogspot.com/ zaraz przed popularnymi postami
    5. link do banerka na Instagramie: https://www.instagram.com/p/B3zKRZDlZl_/
    Plus udostępnione na relacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne rozdanie i oczywiscie biore udzial :D

    1. Obserwuję blog jako: Princess Malpka (Monika Minesso)
    2. Obserwuję na instagramie jako: princess.malpka
    3. Mój adres e-mail: monika.minesso@gmail.com
    4. Link do bannerka: https://blingblingmakeup.blogspot.com/ po lewej stronie pod Obserwatorami bloga ;)



    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję blog jako: Milena M
    2. Obserwuję na instagramie jako: Kosmetyczne_pasje
    3. Mój adres e-mail: millena90m@gmail.com
    4. Link do bannerka:http://www.kosmetycznepasje.pl/2019/09/nowa-platforma-long-4-lashes-friends.html na dole strony

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję blog jako: Turkusoowa
    2. Obserwuję na instagramie jako: Turkusoowa
    3. Mój adres e-mail: marimeko@wp.pl
    4. Link do bannerka: http://turkusoowa.blogspot.com/ (po prawej pod obserwatorami)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.