wtorek, 22 lutego 2022

Rozdanie kosmetyczne

Kochani i nastał ten dzień, zapraszam do zapowiadanego rozdania. Rozdanie dla moich obserwatorów !!! 😁

Do zgarnięcia kosmetyki widoczne na zdjęciu 😍 (specjalnie nie pokazywałam wszystkich). Wszystkie są nowe, nie używane. Rozdanie prowadzę jednocześnie na blogu i Instagramie 😁.

Rozdanie od dziś, 22.02.2022 do 01.03.2022 roku (chcę, żeby paczka zdążyła dojść na Dzień Kobiet 😎)

Warunki:

OBOWIĄZKOWO:

  • być publicznym obserwatorem mojego bloga 
  • dodać mój blog do blogrolla 
  • dodać baner na blogu z linkiem do rozdania
  • udostępnić informację o rozdaniu na blogu oznaczając mnie
  • mile widziana aktywność na moim blogu jak również na instagramie (jak masz instagram)

WZÓR ZGŁOSZENIA:

  1. Obserwuję blog jako: podaj swój nick
  2. Obserwuję na Instagramie jako: podaj nazwę
  3. Link do bannera

Paczkę wysyłam jedynie na terenie PL ( na paczkomat)!!!

2 komentarze:

  1. Fajny konkurs, miłej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś kobietka będzie szczęśliwa, gdy otworzy paczuche w dzień kobiet 😄😄😄

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.