środa, 6 lutego 2019

Waniliowy płyn do kąpieli

Witam :) dziś przedstawiam Wam nowy płyn do kąpieli ze świątecznej limitowanej serii Avon - Wanilia i Orchidea



Tym razem nie mam żadnego opisu, nie znalazłam takiego w katalogu, a do sprzedaży wchodzi dopiero jutro, więc może coś więcej pojawi się na stronie Avon.

Skład udało mi się sfotografować tak:


Żel mamy  w okrągłej jak bombka plastikowej, zakręcanej butelce. Ma barwę jasnej herbatki. A zapach - może wyczuwam tu słodycz wanilii, ale jest bardzo delikatna i czuć bardzo delikatnie kwiaty. Zapach w każdym bądź razie jest bardzo delikatny.


Żelu używam do kąpieli pod prysznicem. Świetnie się pieni i dobrze domywa skórę, a jednocześnie jest bardzo delikatny. Skóra jest oczyszczona i nie wysuszona. Kąpiel w tym żelu jest bardzo przyjemność.
Bardzo też ważna informacja - żel mnie nie uczulił.


Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących, a jak zainteresowało Cię to co piszę to zapraszam do obserwowania.

20 komentarzy:

  1. Trochę szkoda, że tak delikatnie pachnie. Dla mnie tego typu żele, to w zasadzie wszystko to samo, różni je jedynie zapach oraz wygląd opakowania i często tylko tym się kieruję kupując drogeryjne/katalogowe żele. One i skład i działanie mają praktycznie takie same :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś często zamawiałam z Avonu żele i płyny do kąpieli, chyba jak zużyje częściowo zapasy to znowu się na coś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam nic z avonu. Ale chyba nie skuszę się na zamówienie. Może kiedyś, kiedyś. Póki co oglądam i czytam recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna czy ten akurat zapach by mi przypasował ;) Ale mam ich płyn do kąpieli o zapachu piernikowym i jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam płynów do kąpieli z Avon - kiedyś często kupowałam te w dużych butlach, np. bez, lilia, pomarańcza-piernik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tych dużych nie kupuję, nie korzystam z wanny

      Usuń
  6. Lubie płyny z Avou do kąpieli, ale akurat tego nie miałam. Moje ulubione to te w dużych butlach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Avonu zamawiałam coś chyba jeszcze w szkole średniej, jakoś nie przepadam za ich kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo często zamawiałam sobie te płyny w kulach - najczęściej było to jabłko - piękny zapach i dobra wydajność :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za płynami do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię płyny do kąpieli AVON, kiedyś miałam podobną bombkę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że nie uczula i sama wanilia - nasza ulubiona

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie delikatne i subtelne zapachy - to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Te świąteczne płyny do kąpieli z Avonu przepięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam długie, aromatyczne kąpiele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.