wtorek, 26 lutego 2019

Arbuzowy krem do rąk


Cześć :) lubicie jeść arbuzy? bo ja bardzo. w lato często kupuję arbuza kawałek, pół lub całego i zjadam z rodziną. Nie dawno dostałam od koleżanki Arbuzowym krem do rąk Nacomi, więc się ucieszyłam, że przywołam zapach lata zimą


Opis:
Krem to prawdziwa bomba składników aktywnych, błyskawiczne się wchłania i zapewnia długotrwały efekt nawilżenia.

Krem został stworzony na bazie masła illipe, witaminy E, oleju ze słodkich migdałów oraz oleju lnianego. Krem dogłębnie nawilża i wygładza delikatną skórę dłoni. Treściwa konsystencja zapobiega utracie wody, jednocześnie nie pozostawiając tłustego filmu. Zapach soczystego arbuza orzeźwia przy każdym użyciu.

Produkt antyalergiczny. Nie zawiera parabenów.

Skład:
Aqua, Shorea Robusta Seed Butter, Glycerin, Cetyl Alcohol, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Stearic Acid, Parfum, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Lauroyl Glutamate, Dehydroacetic Acid

Kremik o pojemności 30 ml mamy w zgrabnej tubeczce, która jest idealna do noszenia przy sobie w torebce. Tubka jest z miękkiego plastiku i w kolorystyce przypominającej arbuza - zielono-czerwonej.


Sam krem jest białego koloru, lekkiej konsystencji i pięknego zapachu arbuza. Krem bardzo dobrze się rozsmarowuje na dłoniach, szybko wchłania i nie pozostawia żadnej tłustej warstwy, dzięki czemu mogę spokojnie pracować przy dokumentach nie brudząc ich. Zapach arbuza jest dość trwały i towarzyszy mi długi czas po zastosowaniu tego kremu. 

Znacie ten krem? Proszę o pozostawienie komentarzy.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam arbuza, więc ten krem musi znaleźć się w mojej kosmetyczce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię arbuza i jego zapach, taki kremik przyjemnie by mi się stosowało

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam zapach arbuza, więc chętnie sprawdziłabym ten kremik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak wolę kremy do rąk z jak najmniej wyczuwalnym zapachem, jakoś mnie później drażni :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że nacomi ma taki krem :) Ja też uwielbiam arbuzy, zwłaszcza jak mąż sam przywiezie jakieś z Bałkanów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubimy owocowe aromaty, więc z przyjemnością byśmy go obwąchali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam smak i zapach arbuza, zwłaszcza takiego prosto z pola. Myślę, że i krem przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie kremu możnie nie najpiękniejsze, ale sam zapach kusi :) Bardzo lubię arbuzowe wonie jak i sam owoc :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm, miałam kiedyś arbuzowy peeling i bardzo miło g wspominam, ale narobiłaś mi ochoty na ten krem *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nic nie miałam z Nacomi,nie wiedziałam nawet że taki arbuzik mają w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię naturalne składy i swieże zapach, więc krem z pewnością przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy krem, choć ja na razie nie narzekam na braki w tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ma ten zapach i działąnie też ok, choć do wysuszonych dłoni mocno tak średnio daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.