wtorek, 5 lutego 2019

Owocowy podkład rozświetlający z witaminami

Cześć :) w kalendarzu luty, a za oknem zmienna pogoda, raz mamy zimę raz nie wiadomo czy to wiosna już czy jeszcze jesień. Dziś więc bardziej jeszcze z zimową szatą zdjęć przychodzę z podkładem BOURJOIS HEALTHY MIX WITH VITAMIN MIX. Podkład mogłam przetestować i używać dzięki portalowi wizaz.pl wybrałam kolor 52 Wanilia, który okazał się dla mnie idealny
Opis:
Bourjois Healthy Mix with Vitamin Mix

owocowy podkład rozświetlający zapewnia promienny wygląd i wspaniały blask, 
który będzie utrzymywał się na skórze przez 16 godzin

  kolor: 52 Vannille / Vanilla 
 
    Nowa wersja podkładu z formułą wzbogaconą w witaminy C, E oraz B5. Nawilża skórę i chroni przed szkodliwym wpływem z zewnątrz oraz sprawia, że wygląda zdrowo i promiennie.

Delikatna i kremowa formuła podkładu subtelnie integruje się ze skórą, dzięki temu efekt makijażu jest bardzo naturalny.
    Podkład nadaje się do każdego typu skóry. Oferuje jednorodny makijaż i pół-matowe wykończenie, które zapewnia cerze świeży, naturalny wygląd.
    Owocowy, wspaniały zapach podkładu stanowi koktajl z owoców, następnie bukiet kwiatów i na końcu białe piżmo i szlachetne drzewa. Kompozycja ta tworzy delikatną aurę, która pozostawia na skórze trwały, piękny zapach.
    Podkład zawiera wyciąg z moreli, imbiru, jabłek i melonów.
        Morela - dodaje blasku
        Melon - działanie nawilżające
        Jabłko - antyutleniacz
        Imbir - działanie odświeżające    


Skład (INCI):
Aqua/Water/Eau, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Disodium Stearoyl Glutamate, Dimethicone Crosspolymer, Parfum/Fragrance, Alcohol Denat, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Tocopherol, Propylene Glycol, Panthenol, Aluminum Hydroxide, Silica, Glycerin, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Pantolactone, Sorbic Acid, BHT, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Mica 
Podkład mamy w eleganckim szklanym opakowaniu z czerwoną plastikową końcówką. Do tego dodajmy białe i czerwone literki i wszystko jest piękne.
Jest to innowacyjny podkład, dzięki któremu moja twarz ma być rozświetlona, nawilżona i ujednolicona. Formuła została wzbogacona o wyciąg z owoców: moreli, która nadaje blask, melonów, które nawilżają, jabłek , które przedłużają młodość. 

Podkład ma lekką konsystencję, dzięki której łatwo i równo się rozprowadza. 

Okazało się, że podkład jest idealny do mojej suchej cery. Stosowany codziennie nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza cery, ma bardzo fajne delikatne i naturalne krycie. Świetnie wtapia się w skórę i nie ciemnieje. Skóra wygląda promiennie i zdrowo. Poza tym nie zapycha i nie powoduje żadnych podrażnień, ani uczuleń mojej buzi. Nie tworzy efektu maski. Dodatkowo nawet jak się ściera w ciągu dnia to jest to równomierne i nadal wygląda naturalnie. Mimo tego nie zauważyłam, żeby odbijał mi się np. na telefonie. Oczywiście jak wycierałam nos to widziałam na chusteczce podkład. No i musiałam zabezpieczać kurtkę, bo mam wysoki kołnierz i nie chciałam, żeby się podkład wycierał w kołnierz, a to na pewno by się działo.

Generalnie jestem z niego bardzo zadowolona, a czy do nie go wrócę? Nie wiem, bardzo lubię testować nowe kosmetyki i móc się opinią o nich dzielić z Wami.

Zapraszam do pozostawienia komentarza. Znacie ten podkład? Jak się spisał w Waszym przypadku?

19 komentarzy:

  1. Ja również mam suchą cerę i dla mnie jest to jeden z najlepszych podkładów jakie kiedykolwiek miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten podkład :D świetny jest dla osób z sucha skóra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten podkład i bardzo go lubię :) U mnie nigdzie nie zostawia śladów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam poprzednią jego wersję i była ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. może to starsza wersja była

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję go poznać i sprawdził się on u mnie bardzo dobrze często do niego wracam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety mam mieszana cere wiec do tej pory nie kusil mnie jakos bardzo, ale mysle ze im jestem starsza tym bardziej sklaniam sie do zakupu tego slynnego podkladu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam bardzo dużo dobrych opinii o tym podkładzie, ale sama jeszcze go nie używałam. Wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z nieba mi spadłaś z tym postem, bo szukam właśnie dobrego fluidu, bo ten co mam do tej pory nie spełnia moich oczekiwań

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten podkład i chyba do niego wrócę za jakiś czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że się sprawdził:))widzę że ma dużo zwolenników:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ten podkład się nie sprawdził, moja sucha skóra go nie polubiła

    OdpowiedzUsuń
  13. Na plus duży zastrzyk witaminowy świetny skład

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam raz i się nie sprawdził, od razu musiałam oddać. Nie kryl i szybko mi zlecial z twarzy, nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy miałam wersję vitamin mix,ale ogólnie ten podkład bardzo lubię latem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To już dość kultowy podkład, ale nigdy go nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go, ale na mojej mieszanej cerze nie dał rady i dlatego nie wzięłam się za testowanie kolejnych ulepszonych wersji tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.