wtorek, 12 lutego 2019

Odżywczy krem do suchej skóry

Cześć :) ponieważ pogodę mam w kratkę, postanowiłam w te zimniejsze dni wykorzystać mój odżywczy krem do skóry suchej i bardzo suchej od BIODERMY który właśnie jest dedykowany jako krem ochronny na zimę. 
Krem kupiłam w aptece za 14,90 zł, wydaje mi się, że jest to bardzo dobra cena za tubkę o pojemności 40 ml. Potem ten sam produkt w tej cenie widziałam w wielu innych aptekach.

Opis:
  • Atoderm Nutritive to bogaty krem odżywczy do twarzy, który łączy w sobie dwa naturalne składniki znane z właściwości odżywczych, naprawczych i kojących (masło shea i wyciąg z awokado) oraz dwa składniki nawilżające (wazelina i gliceryna).
  • Wysoka zawartość tych substancji oraz kremowa i nietłusta konsystencja preparatu sprawiają, że krem do twarzy. Atoderm Nutritive przywraca równowagę hydrolipidową skórze suchej, która szybko odzyskuje pierwotną sprężystość i komfort.
Krem przeznaczony jest to skóry suchej i bardzo suchej ze skłonnością do atopii. Poza tym doskonały ma być jako krem ochronny na zimę.
Działanie:
  • Intensywnie i głęboko odżywia, nawilża i chroni skórę twarzy
  • Długotrwale odbudowuje barierę skórną
  • Zmiękcza i uelastycznia skórę na cały dzień
  • Nie klei się, nie pozostawia tłustej i świecącej powłoki
  • Stanowi doskonałą bazę pod makijaż

Zalety produktu:
  • Wzrost nawilżenia o 95% po dwóch godzinach od nałożenia.*
  • Ograniczona ilość składników aktywnych gwarantuje doskonałą tolerancję nawet przy wrażliwych skórach.
*Test TEWL przeprowadzony wśród 10 ochotników z suchą skórą.
Skład (INCI):
AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, PARAFFINUM LIQUIDUM/MINERAL OIL/HUILE MINERALE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), CETEARYL ALCOHOL, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL PALMITATE, PENTYLENE GLYCOL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, SQUALANE, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL UNSAPONIFIABLES, PARAFFIN, CERA MICROCRISTALLINA/MICROCRYSTALLINE WAX/CIRE MICROCRISTALLINE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CETEARYL GLUCOSIDE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 60, GLYCERYL POLYACRYLATE, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE. [BI 587]


Krem mamy w plastikowej białej tubce z niebieskimi napisami i niebieską nakrętką.

Krem jest biały i odpowiedniej konsystencji. Zapachu nie wyczuwa, ale to dobrze, bo nie lubię pachnących kremów.
Tubka zakończona jest taką końcówką, jak widać na zdjęciu, dzięki czemu nie wypływa z tubki nadmierna ilość.
Krem bardzo dobrze się rozprowadza po skórze twarzy, nie bieli jej, ale mimo dość dobrego wchłonięcia twarz pozostaje cały dzień tłusta i lepka. Nawet nałożenie podkładu nic nie zmienia. Z podkładem też twarz jest cały dzień lepka i tłusta. Niestety nie podoba mi się ten efekt wcale, więc krem podarowałam koleżance. Zobaczymy jak u niej się sprawdzi.
Nie przekonuje mnie nawet to, że dzięki temu twarz jest dobrze zabezpiecznona przed szkodliwymi skutkami atmosferycznymi i że jest dobrze nawilżona, a mróz nie wyrządza jej żadnej szkody.
Mimo swej tłustej konsystencji krem mnie nie zapchał. A jak się zdążyłam przekonać może to się zdarzyć nawet po jednokrotnym użyciu kremu.

Znacie ten krem? jak sie u Was sprawdził? Zapraszam do pozostawienia komentarza.

14 komentarzy:

  1. Moka skóra nie jest sucha, ale w okresie zimowym aż prosi o nawilżenie, dlatego fajnie było by móc przetestować ten krem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak nie dla mnie ten krem, nie lubię się zbytnio lepić na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej marki jeszcze nic nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zaciekawił mnie, nie lubię tego efektu, a patrząc na to, że bazą poniekąd jest parafina, to z jednej strony nieźle zabezpiecza, z drugiej jednak daje właśnie taki efekt :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie i ufam Biodermie, wiec jak najbardziej taki krem swietnie by sie u mnie sprawdzil na noc :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bioderma jest znaną marką, ale jeszcze z niej nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię tej tłustej, lepkiej warstwy więc nie skuszę się na ten krem

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam go na promocji w SP. Skład ma typowo do suchej skóry, więc wiem komu go polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My co prawda mamy swoją ulubioną markę ale ta też prezentuje się nie najgorzej

    OdpowiedzUsuń
  10. Może nie masz aż tak suchej skóry :)
    Z tej linii bardzo lubię olejek do mycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam olejek do kąpieli i balsam do ciała i były naprawdę super

      Usuń
  11. Raczej nie dla mnie, ale wiele osób ma suchą skórę i na pewno taki krem im się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wizja lepkiej i tłustej twarzy jakoś mnie nie zachęca do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.