czwartek, 7 lutego 2019

Esencja dodaj膮ca blasku

Cze艣膰 馃榿 od niedawna u偶ywam Skoncentrowanej Esencji Dodaj膮cej Blasku CAUDALIE - jest to pierwszy krok przeciwdzia艂aj膮cy przebarwieniom. Esencj臋 dosta艂am od przemi艂ej kole偶anki, kt贸ra mi od czasu do czasu podrzuca fajne kosmetyki.
C贸偶 to jest za specyfik - jak wyczyta艂am w internecie jest to nowy rytua艂 zainspirowany azjatyck膮 piel臋gnacj膮, to formu艂a pomi臋dzy tonikiem a serum, kt贸ra dodaje sk贸rze blasku, a dodatkowo j膮 nawadnia. Dodatkowo 艂膮czy skuteczno艣膰 i 艂agodno艣膰 w usuwaniu martwych kom贸rek i odkrywaniu naturalnego blasku sk贸ry.
Opis:
Skoncentrowana Esencja Dodaj膮ca Blasku Vinoperfect to po艂膮czenie skuteczno艣ci i delikatnego dzia艂ania pozwalaj膮ce wydoby膰 naturalny blask sk贸ry.
Nowa rewolucyjna formu艂a wzbogacona zosta艂a o kwas glikolowy, wod臋 winogronow膮 i ekstrakt z piwonii, dzi臋ki czemu jednym gestem pozbywasz si臋 martwych kom贸rek nask贸rka, poprawiasz wygl膮d cery i dodajesz jej blasku.
Ultrap艂ynna konsystencja sprawia, 偶e esencja jest natychmiast wch艂aniana przez sk贸r臋. Przygotowuje sk贸r臋 na dzia艂anie serum i 2 razy zwi臋ksza jego skuteczno艣膰 w walce z przebarwieniami*.
Delikatny, naturalny zapach kwiatu pomara艅czy daje natychmiastowe uczucie 艣wie偶o艣ci.

Korzy艣ci

  • Przywraca blask i rozja艣nia sk贸r臋
  • Ujednolica cer臋
  • Nawil偶a sk贸r臋

Formu艂a:

98% sk艂adnik贸w pochodzenia naturalnego. 
I jak wszystkie produkty Caudalie nie zawiera paraben贸w, fenoksyetanoli, ftalat贸w, olejk贸w mineralnych ani sk艂adnik贸w pochodzenia zwierz臋cego
Aplikacja:
Nak艂ada膰 przed serum, rano i wieczorem, na dok艂adnie oczyszczon膮 sk贸r臋 twarzy za pomoc膮 wacika lub opuszkami palc贸w.
Twarz i szyja. Unika膰 kontaktu z oczami.
Sk艂ad:
INGREDIENTS : AQUA/WATER/EAU, VITIS VINIFERA (GRAPE) FRUIT WATER*, CITRUS AURANTIUM AMARA (BITTER ORANGE) FLOWER WATER*, GLYCERIN*, METHYLPROPANEDIOL, GLYCOLIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, VITIS VINIFERA (GRAPE) JUICE*, CAPRYLYL GLYCOL, CITRIC ACID*, ARGININE, SODIUM BENZOATE, PAEONIA LACTIFLORA ROOT EXTRACT*, PHENYLPROPANOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM PHYTATE*, LINALOOL, LIMONENE (190/032)
* Origine v茅g茅tale - Plant origin
Esencja otrzymujemy w bia艂y kartoniku z szarymi i srebrnymi literkami. Bardzo mi si臋 podoba takie opakowanie jest mo偶e minimalistyczne, ale bardzo eleganckie. W 艣rodku kartonika mamy szklan膮 oszronion膮 butelk臋 ze srebrn膮 zakr臋tk膮.
Esencja jest konsystencji wody i takiego te偶 koloru. Ma bardzo przyjemny i delikatny kwiatowy zapach.
Jak ja u偶ywam? po prostu wylewam troch臋 na d艂onie i wklepuj臋 w sk贸r臋 twarzy i szyi. Esencja b艂yskawicznie wch艂ania si臋 w moj膮 sk贸r臋, dos艂ownie czuj臋 jak sk贸r膮 j膮 spija.
Nast臋pnie mog臋 aplikowa膰 odpowiedni krem (na dzie艅 lub na noc). Moja sk贸ra jest dobrze nawil偶ona, mimo dzia艂ania w obecnym okresie kaloryfer贸w, kt贸re jak wiemy bardzo wysuszaj膮 powietrze.

Bardzo podoba mi si臋 ten produkt. Natomiast ze wzgl臋du na jego cen臋 w膮tpi臋, abym mia艂a go kupi膰 i u偶ywa膰 ponownie.

Znacie takie produkty? Stosujecie? Powiedzcie czy warto wydawa膰 tyle kasy na takie esencje?

24 komentarze:

  1. Na przebarwienia... czyli mog艂oby mi rozja艣ni膰 piegi... czyli nie skorzystam :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie mia艂am jeszcze produkt贸w tej marki ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie u偶ywam takich produkt贸w, bo jeszcze nie potrzebuje, ale mo偶e kiedy艣 si臋 skusze.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja ostatnio kupi艂am sobie tego typu produkt, ale z innej marki i ciekawa jestem jak sprawdzi si臋 u mnie.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Od dawna mocno my艣l臋 nad zakupem jakiego艣 kosmetyku od caudalie :D Ta esencja fajnie si臋 zapowiada :))

    OdpowiedzUsu艅
  6. Kiedy艣 u偶ywa艂am esencji ale z jakiej艣 innej firmy i by艂am wtedy zadowolona ale jako艣 teraz rzadko po nie si臋gam 馃槴

    OdpowiedzUsu艅
  7. By膰 mo偶e z okazji jakiej艣 promocji sie skusz臋 na ten tonik.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Warto si臋ga膰 po tego typu esencje, cho膰 tej zupe艂nie nie znam, ale widz臋, 偶e w sumie fajna :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Nigdy nie mia艂am nic z Caudalie, a kusi mnie ta firma od dawna :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Nie znam tej esencji, ale skoro g艂贸wnie nawil偶a to si臋 nie skusz臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. nie mam przebarwie艅, kt贸re mog艂aby rozja艣nia膰, wi臋c u mnie wi臋cej nie zdzia艂a

      Usu艅
  11. teraz kupilam ostatnio ich slynna wode

    OdpowiedzUsu艅
  12. Cena faktycznie mo偶e okaza膰 si臋 zaporowa:/

    OdpowiedzUsu艅
  13. Sam膮 mark臋 kojarz臋. Jak za tak膮 cen臋, to esencja powinna robi膰 co艣 wi臋cej ni偶 nawil偶a膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Odpowiedzi
    1. Teraz patrzy艂am na stronie CAUDALIE to 79,30 z艂, a wcze艣niej jak patrzy艂am to ceny oscylowa艂a wok贸艂 100 z艂

      Usu艅
  15. mi takie cudaki nie s膮 potrzebne;)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Kocham Caudalie, najlepsze kosmetyki dla mojej sk贸ry

    OdpowiedzUsu艅
  17. Nie u偶ywam, chyba, 偶e dostan臋 w jakiej艣 paczce. Og贸lnie ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsu艅
  18. Nie mia艂am jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.