niedziela, 3 lutego 2019

Krem do twarzy z vitaminą C

Cześć :) na początku grudnia u Karoliny na insta wygrałam bon na 100 zł do ezebra.pl szybciutko skorzystałam z okazji i w Dniu Darmowej Dostawy poczyniłam zakupy. Kupiłam zestaw kremów Mincer Pharma z vitaminą C infusion dziś przychodzę podzielić się moim zdaniem o kremie przeciwzmarszczkowym na dzień i na noc - takie dwa w jednym. Bardzo lubię takie kremy.


Opis:
Mincer Pharma VitaC Infusion
  • przeciwzmarszczkowy krem na dzień i na noc
  • cera sucha
  • zastrzyk energii dla skóry
Składniki aktywne: ekstrakt z jagód camu-camu, olej z rokitnika, wyciąg z żeń-szenia
Rezultat: wypoczęta, odżywiona, jędrna, sprężysta, gładka, promienna i pełna energii skóra. Zmarszczki i przebarwienia zredukowane. Przy regularnym stosowaniu wygląd skóry ulega wyraźnej poprawie.

Grubsza warstwa sprawdza się również jako maseczka.


Skład (INCI):
Aqua(Water), Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Copernicia Cerifera Cera, Isopropyl Isostearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Crambe Abyssinica (Abyssinian) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Pentaerythrityl Distearate, Triethyl Citrate, Caprylyl Glycol, Benzoic Acid, Hippophae Rhamnoides Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Propylene Glycol, Panax Ginseng Root Extract, Propanediol, Myrciaria Dubia Fruit Extract, Benzophenone-3, Urea, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Sodium Polyacrylate, Panthenol, Allantoin, Disodium EDTA, Citrus Limon Peel Oil, Citral, Limonene, Linalool, Parfum, Benzyl Salicylate.
Krem opakowany jest w kartonik, który dodatkowo był zafoliowany. Kolorystyka jest bardzo ładna, bo biały kartonik z czarnymi literami i pomarańczowymi detalami. 
W kartoniku mamy szklany słoiczek zakręcany plastikową białą nakrętką.
A w środku kem koloru budyniu waniliowego i pięknego rześkiego zapachu, który zdecydowanie nam daje znać, że krem jest w witaminą C.
Kremik jest bardzo fajnej konsystencji i jest dość tłusty, ale świetnie rozprowadza się na twarzy i bardzo dobrze i szybko wchłania w moją suchą skórę, nie pozostawiając na niej żadnego filmu i co jest też istotne nie roluje się.
Bardzo dobrze też dogaduje się z moimi podkładami, które akurat używam. Podczas stosowania tego kremu stan moje skóry wyraźnie się poprawił. Czasami mimo ogólnego zmęczenia, bo mam teraz bardzo pracowity okres w pracy, a ponadto mało czasu spędzam na świeżym powietrzu, twarz wygląda na wypoczętą, odżywioną i promienną. Ten krem wpłynął na skórę tak, że jest gładka, jędrna i sprężysta, a dodatkowo pełna energii. Wiadomo, że nic nie cofnie czasu i zmarszczek mi nie zlikwiduje, ale ja widzę, że zostały one spłycone. 
Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na zakup tego kremu i mam nadzieję, że drugi, który kupiłam w komplecie spisze się nie gorzej.
Poza tym nabrałam ochoty na zakup innych kremów Mincer Pharma.

Znacie te kremy? Warte są polecenia.

Zapraszam gorąco do pozostawienia komentarza. Zapraszam również do obserwowania mojego bloga tu jak i na FB i Instagramie

21 komentarzy:

  1. U mnie póki co inne kremy,ale ten też wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja cera lubi produkty z wit.C :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, ale kremy z witaminą c pozytywnie zakakują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krem pod czy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie witamine C w kosmetykach, aktualnie mam inny kremik ale ten jest wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawiła mnie ta seria vita c z mincerpharma swego czasu, ale jakoś tak mi przeszło :) Obecnie próbuję sił w naturalnej pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kremu. Z chęcią się mu przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem z witaminą c.. przydałoby mi się 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu, ale wydaje mi się, że jego konsystencja powinna mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda naprawdę zachęcająco. Mnie kusi serum z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej firmy miałam krem pod oczy - ale okazał się naprawdę słaby...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie dobrze, też mam krem, oby u mnie spisał się lepiej

      Usuń
  12. Ja z tą marką mam relację love-hate :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam próbkę i miło się zapowiada, chcę go kupić na zimowy sezon, bo wtedy mam bardziej suchą cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jedynie peeling z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kilka produktów z tej serii, ale miłości z tego nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam wlasnie dobrego kremu, a witaminki bardzo lubie, wiec juz ide poszukac go tutaj :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.