czwartek, 20 grudnia 2018

Nowe pudełko na rynku - I Love Box

Cześć :) Zawsze chętnie oglądam przeróżne box'y, które ukazują się na naszym rynku. Niektóre już miałam, mogliście je zobaczyć u mnie na blogu. Ostatnio nie kupowałam żadnego, ale ciągle mam ochotę na jakiś box.  Lubię to uczucie niespodzianki. No i stało się, na FB znalazłam info, że pojawia się nowy box, który będzie ukazywał się raz na kwartał. Tak więc, proszę państwa przedstawiam: I Love Box

Całość opakowana ostała w karton i do celów przesyłki okręcona w folię bąbelkową, a następnie w stretch.
Więc po kolei przedstawiam Wam co się znajduje w moim pudełeczku :)

W paczce znalazłam trzy zestawy kąpielowe o różnych zapachach.
Największy zestaw to Raspberry Ripple. W zestawie mamy krem pod prysznic i do kąpieli, masełko do ciała oraz myjkę.

W drugim mniejszym pudełku znalazły się takie same kosmetyki jak powyżej tylko w mniejszych pojemnościach i o zapachu Strawberry & Cream.

W box'ie znajdowały się również kosmetyki Primo Bagno - Dream On body lotion, żel pod prysznic i mydło. Znalazłam również prawdopodobnie kulkę kąpielową (niestety nie ma podanej zawartości pudełka, więc tylko się mogę domyślać, że należy ona do zestawu Dream on)

Znalazłam jeden minusik tych kosmetyków - zestaw truskawkowy został wyprodukowany w Chinach - niestety to mi się nie podoba. Reszta kosmetyków jest wyprodukowana w krajach UE - UK i Grecja.


I jak się Wam podoba zawartość?
Muszę przyznać, że jestem zadowolona z zawartości. Nie znam tych kosmetyków, więc tym chętniej je przetestuję. A moje pierwsze wrażenie - wąchałam truskawkę jest obłędna.


Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących, a jeżeli zainteresowało Cię to co piszę to zapraszam do obserwowania.

Dodam jeszcze, że jak pisałam ten post na stronie I Love Box nie było jeszcze informacji o zawartości pudełka.

33 komentarze:

  1. Produkty prezentują się naprawdę zachęcająco, datego z ciekawością czekam na wyniki testów. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachną super, a moje dalsze wrażenia na pewno opisze :D

      Usuń
  2. Fajnie ze pokazalo sie cos nowego, ja rowniez nie znam tych produktow, ale zapachy zapewne sa przepiekne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki Chinskie sa swietne! Mieszkam w Chinach od jakiegos czasu i nienawidze tych sterotypowych bzdor o tym pieknym kraju. To, ze Europejczycy wola tanie to kupuja najgosze badziewie produkowane tylko na eksport

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię oglądać boxy, ale sama rzadko kupuję, bo lubię wiedzieć co w środku. Ten box wygląda bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość. Szkoda tylko tych Chiński produktów, mnie też się to raczej nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ucieszyłabym się z takiej zawartości :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ucieszyłabym się z takiej zawartości. Malinowy zestaw kusiłby mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wszystko wygląda:))Pozdrawiam serdecznie i udanego testowania życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo jestem ciekawa jakości tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  11. Seria truskawkowa pachnie obłędnie :) Uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zawartość, aż trochę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bym nie była zadowolona z tego boxa :P Jak widze na stronie jak dałaś za te pudełko 70 zł to na prawdę wolałabym coś konkretnego sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodko wyglądają te produkty - głównie przez szaty graficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już się w nim zakochałam :-) Super zawartość :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawartośc jest super :-) Nusi byc moje :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa zapachu tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa zawartość i mam nadzieję, że utrzymają się na rynku i zobaczymy, jak pójdą im kolejne edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym obwąchała te wszytkie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki I Love... kojarzą mi się głównie z pięknym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe pudełeczko. Nie słyszałam o nim wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby ładnie i kolorowo ale w sumie 3 podobne zestawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, 3 podobne zestawy, ale zapachy cudo

      Usuń
  23. Zapadają w pamięć dzięki takiej szacie graficznej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem jak pachnie Dream On. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślałam, że ten boź będzie bardziej urozmaicony, a tu głównie produkty kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że nie dorzucili czegoś nowatorskiego, co z miłością się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  27. A truskawka tez tak pięknie pachnie jak malina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie używałam. Zapraszam do obserwowania moich wpisów, na pewno opublikuję recenzję

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.