wtorek, 12 grudnia 2017

Kąpiel w żelu brzoskwiniowy.

Witam 😁 kolej na następny żel do kąpieli balea, który kupiłam w dm w drodze powrotnej z wakacji. TU wszystkie zakupy. A gwiazdą dzisiejszego postu jest
Balea Dusche & Ölperlen mit Pfirsich-Duft 
czyli Żel pod prysznic z perełkami olejku z zapachu brzoskwini
  
Opis:
Żel pod prysznic z dodatkiem perełek olejku o cudownym zapachu brzoskwini. Żel doskonale myje, nawilża skórę i chroni ją przed wysychaniem - pozostawiając piękny zapach. Neutralne pH, produkt przebadany dermatologicznie, wegański.
Skład:
INGREDIENTS/ SASTOJCI: AQUA | SODIUM LAURETH SULFATE | COCAMIDOPROPYL BETAINE | SODIUM CHLORIDE | GLYCERIN | ACRYLATES CROSSPOLYMER-4 | PEG-7 GLYCERYL COCOATE | SODIUM BENZOATE | CITRIC ACID | PARFUM | COCO-GLUCOSIDE | GLYCERYL OLEATE | COCAMIDE MEA | POTASSIUM SORBATE | LACTOSE | SODIUM HYDROXIDE | MICROCRYSTALLINE CELLULOSE | BENZYL ALCOHOL | HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL | CI 15985 | CI 11680 | CI 17200 | TOCOPHEROL | HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE | LECITHIN | ASCORBYL PALMITATE.
Cechy produktu:
Bez soli glinowych (ACH), Bez amoniaku, Bez lateksu, Bez parabenów, Bez parafin / olejów mineralnych, Bez silikonów

Jak w przypadku wszystkich kosmetyków balea designe jest bardzo przyjemny dla oka. Żel jest zamknięty w przeźroczystą plastikową butelkę zamykaną na klik, która jest łatwa w otwieraniu. Całość utrzymam jest w kolorze pudrowego różu. Żel ma barwę różową i piękny brzoskwiniowy zapach.
 
Skóra po kąpieli jest dobrze oczyszczona i przyjemna w dotyku. Niestety po kilku użyciach żel zaczął wysuszać moją skórę 😒 i zmuszona byłam po kąpieli używać balsamu lub masła do ciała, ale nie za każdym razem (ot, taka ciekawostka). Żel przebadany jest dermatologicznie i ma neutralne pH.

Mimo wszystko z żelu jestem bardzo zadowolona. Bardzo fajnie sprawdza się w codziennej pielęgnacji, a kąpiel w nim sprawia, że czuję się jakby nadal było piękne i słoneczne lato.

Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących, a jak zainteresowało Cię to co piszę to zapraszam do obserwowania.

Zapraszam również do wzięcia udziału w moim pierwszy rozdaniu 😁   https://bogusiabloguje.blogspot.com/2017/11/moje-pierwsze-rozdanie.html

18 komentarzy:

  1. Lubię żele tej marki, ale tego wariantu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle ze zapach mógłby mi się spodobać. Szkoda ze to żel z Sls😔

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubilam zapach brzoskwiniowy, ale ostatnio stal sie dla mnie zbyylt intensywny i go unikam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach mógłby mi się bardzo podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niema to jak pachnieć brzoskwinką:)))mnie się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie przepadam za brzoskwiniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go w zapasach ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzoskwiniowe zapachy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że kiedyś będzie mój <3 Musi bosko pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. miałam okazję pozużywać trochę masełek do ciała ;)

      Usuń
  11. Na pierwszy rzut oka mam mieszane uczucia, bo wygląda ciekawie, chętnie bym go powąchała a z drugiej strony nie lubię tej marki bo zraziłam się do niej... miałam kilka rzeczy i każda okazała sie bublem do kosza z tego dobre tyle że nie uczulał. Szkoda że sie u Ciebie nei sprawdził ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach może mi się spodobać, szkoda tylko że wysusza skórę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach musiał być świetny, szkoda, że zaczął wysuszać...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.