czwartek, 21 grudnia 2017

Grudniowe beGLOSSY :)

Cześć 😁 jak co miesiąc otrzymałam nowe pudełeczko z  beGLOSSY Divine Star -  Zima to trudny czas dla urody, ale dzięki kosmetykom z tego pudełka, będziesz mogła odpowiednio zadbać o swoją skórę nawet w mroźne dni. Tym razem skupiliśmy się głównie na nawilżaniu i pielęgnacji, ale nie zapomnieliśmy o fankach makijażu.
Maja i Ela z zespołu beGlossy.
 Piękne granatowe pudełko jak niebo zimą w białe gwiazdki i do tego ośnieżony krajobraz  - choinki, pagórki - coś cudownego. Samo pudełko już mnie urzekło wyglądem, a co do zawartości to zapraszam dalej 😁
Całość opakowana jest w czerwoną bibułkę, przewiązana elegancką szarą tasiemką i zaklejona naklejką-plombą
Całość prezentuje się bardzo elegancko i świątecznie 😍 W pudełku mamy cztery produkty pełnowymiarowe oraz jedną miniaturkę.
Tym razem skutecznie omijałam wszystkie informacje o tym co się znajduje w pudełku, bo chciałam mieć niespodziankę.
Więc po kolei przedstawiam Wam co się znajduje w moim pudełeczku :)
Barnängen Nawilżający balsam do ciała -produkt pełnowymiarowy
Można było dostać jeden z trzech wariantów - Sensitive, Nutritive i Caring. Do mnie trafiła wersja Caring.
Zainspiruj się szwedzką naturą i tradycjami. Odkryj wyjątkowy balsam Barnängen zawierający Cold Cream - specjalną recepturę, która zapewni Twojej skórze ochronę i sprawi, że poczujesz się w sam raz. Balsam długotrwale nawilży Twoją skórę i sprawi, ze będzie jedwabiście gładka.
Cena: 34,99 zł / 400 ml
SYLVECO - Hibiskusowy tonik do twarzy - produkt pełnowymiarowy.
Hypoalergiczny tonik z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Dzięki dużej zawartości składników nawilżających, skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawodnienia.
Cena: 17,65 zł / 150 ml
ingenii - Oliwka hydrofilna do oczyszczania skóry twarzy, szyi i dekoltu - produkt miniaturka 8 ml
Oczyszcza, nawilża i wygładza skórę. Radzi sobie doskonale zarówno z makijażem dziennym, jak i wieczorowym. Łączy w sobie naturalne olejki i wodę. Nie pozostawiam na skórze tłustego filmu - miałam krem pod oczy tej firmy i byłam bardzo zadowolona, mam nadzieję, że i ten produkt się u mnie sprawdzi.
Cena: 80 zł / 400 ml 
BANDI Emulsja silnie nawilżająca - produkt pełnowymiarowy
Lekka, silnie nawilżająca emulsja do każdego typu cery zmagającej się z przejściowym i/lub długotrwałym przesuszeniem. Przywraca, wyrównuje i utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia skóry. Polecana szczególnie w okresie zimowym - kiedyś miałam krem do twarzy i był bardzo fajny, mam nadzieję, że i ta emulsja to będzie bardzo dobry produkt dla moje skóry.
Cena: 59 zł / 50 ml
TEEEZ - Oasis Gem Lipstic - produkt pełnowymiarowy
Wykonaj perfekcyjny makijaż ust dzięki mocno napigmentowanej pomadce o satynowym wykończeniu. Kształt pomadki ułatwia jej zastosowanie, a dzięki bogatej pigmentacji jej kolor utrzymuje się na ustach do 8h.
Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale jestem zadowolona. Trafił mi się kolor Heat Wave Ruby - kolor jak najbardziej dla mnie trafiony.
Cena: 78 zł / 2 g.

I jak się Wam podoba zawartość?
Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z zawartości. Już dawno pudełko beGLOSSY nie trafiło tak dobrze z moje zapotrzebowanie. Nie mogę się wprost doczekać kiedy zacznę używać te kosmetyki. Szczególnie, że cztery firmy już znam, nie znam jedynie tej firmy od szminki.

Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących, a jeżeli zainteresowało Cię to co piszę to zapraszam do obserwowania.

16 komentarzy:

  1. Hibiskusowy tonik z Sylveco lubię, zużyłam już parę jego buteleczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować tonik Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zawartość, tonik z Sylveco miałam i miło wspominam. Firma Barnangen ostatnio bardzo popularna, ja w grudniowym ShinyBox znalazłam ich dwa produkty w tym żel pod prysznic z serii tej samej co ty balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zawartość ShinyBox i te produkty :)

      Usuń
  4. Tym razem nieco lepsza zawartość niż widziałam ostatnio na innych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To pudełeczko jest przepiękne, nie mogę się na niego napatrzeć, a zawartość jest bardzo fajna, jednak zabrakło mi jakiegoś produktu świątecznego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze mojego pudełeczka nie dostałam, ale mam nadzieję, że przyjdzie do mnie jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to naprawdę świetny zestaw, kosmetyki, które akurat by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko jest świetne i zawartość również :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłabym bardzo zadowolona z takiej zawartości, same konkrety:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zaciekawiłby mnie tonik Sylveco. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko na bogato, bardzo ciekawa zawartość. Podoba mi się też Twoja czerwona gwiazda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.