czwartek, 28 grudnia 2017

Nowo艣ci grudnia

Witam 馃榿 dzi艣 w telegraficznym skr贸cie zaprezentuj臋 kosmetyki, kt贸re pojawi艂y si臋 u mnie w grudniu.
Jako pierwsze pojawi艂o si臋 pude艂eczko Naturalnie z pude艂ka i to w same Miko艂ajki 6 grudnia - prawda, 偶e super prezent 馃榿 ca艂a zawarto艣膰 pude艂ka zaprezentowa艂am TU
Nast臋pn膮 wa偶n膮 przesy艂k膮 by艂o kolejne pude艂ko beGLOSSY, tym razem Divine Star 馃榾 ca艂膮 zawarto艣膰 pude艂ka pokaza艂am TU
Potem przysz艂y zakupy z Avon 馃榾  偶el do higieny intymnej, dezodorant w kulce, dwa 偶ele pingwinki o 艣wi膮tecznych zapachach i oczywi艣cie myd艂o w p艂ynie i 偶el pod prysznic senses z limitowanej serii Winter Treasure
Jeszcze kupi艂am w Oriflame krem-maska do st贸p, kt贸ry bardzo lubi臋
Nie oby艂o si臋 te偶 bez zakup贸w w Kontigo 馃榾  tym razem kupi艂am maseczki w p艂achcie HOLIKA HOLIKA i BIOkrem pod oczy z vitamin膮 E oraz z ekstraktem z og贸rka
Niestety nie mog膮c si臋 oprze膰 poprosi艂am Miko艂aja r贸wnie偶 o kosmetyki z Kontigo i otrzyma艂am maseczki w p艂achcie CONNY i HOLIKA HOLIKA, 偶ele pod prysznic Biolove i zestaw Resibo
Ze sklepu Organique odebra艂am za 1 gr mini krem z nowej Terapii Odm艂adzaj膮cej
I to ju偶 wszystko, znowu poszala艂am, mam zakaz na kupowanie kosmetyk贸w, ale jak tu wytrzyma膰, jak Kontigo daje rabat 40% na pierwsze zakupy z aplikacj膮!
Co s膮dzicie o moich nowo艣ciach?

32 komentarze:

  1. Sporo ciekawych kosmetyk贸w, ja teraz te偶 mam szlaban na zakupy 馃槃 eliksir do cia艂a mokosh chc臋 kupi膰:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. ja te偶 sobie robi臋 szlaban :) ciekawe czy wytrwam

      Usu艅
  2. no to masz co testowa膰:) mia艂am ten tonik z Sylveco

    OdpowiedzUsu艅
  3. Uuuuuuu! B臋dzie smarowania i maskowania :))))) Przyjemno艣ci z u偶ywania :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mnie tez kusi ta promocja w kontigo!

    OdpowiedzUsu艅
  5. S艂odkie nowinki :) a u mnie jako艣 skromnie z kosmetykami, kupi艂am sporo ubra艅 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Du偶o tego, a ostatniego zdania mog艂a艣 mi darowa膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. czy偶by kusi艂y Ci臋 zakupy w Kontigo, tak jak i mnie?

      Usu艅
  7. Super nowo艣ci z avonu.

    www.natalia-i-jej-艣wiat.pl

    OdpowiedzUsu艅
  8. Widz臋 偶e zakupy udane :) musz臋 w ko艅cu kupi膰 co艣 z Kongito. Wiele os贸b chwali ten sklep

    OdpowiedzUsu艅
  9. Fajne rzeczy,sama sobie daj臋 szlaban ale czuj臋 ze nie b臋dzie 艂atwo :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. ja tez sama daj臋 sobie szlaban, zobaczymy czy uda mi si臋 wytrwa膰

      Usu艅
  10. Jestem ciekawa tych maseczek w p艂achcie od kontigo :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Tyle tych nowo艣ci, 偶e mi chyba by na ca艂y rok ich starczy艂o;)

    OdpowiedzUsu艅
  12. super, ja zakupy planuj臋 po Nowym Roku, takie noworoczne grzeszki:)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Sporo tych nowo艣ci :) Mi艂ych test贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Duuu偶o pyszno艣ci!! :D Wi臋kszo艣膰 sama bardzo ch臋tnie bym przygarn臋艂a! :D

    OdpowiedzUsu艅
  15. 艢wietne nowo艣ci :) Mi艂ego testowania :) Ciekawa jestem tych maseczek do twarzy :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Fajne nowo艣ci! B臋dziesz mia艂a co testowa膰. :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Sporo fajnych rzeczy :) Zakupy w Kontigo te偶 mnie kusz膮, ale na razie mam za du偶o zapas贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. U mnie w osttnich miesi膮cach bardzo ma艂o nowo艣ci, gdy偶 redukuj臋 swoje zapasy kosmetyczne. Dawno nie kupowa艂am tych pude艂eczek, bo mam wra偶enie 偶e ich zawarto艣膰 jest coraz s艂absza, a kosmetyki coraz bardziej dost臋pne w ka偶dej drogerii. Niemniej jednak ta esencja z Mokosh mnie zaciekawi艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  19. Wspania艂e zakupy z Avonu, sama ch臋tnie bym je przygarn臋艂a.:)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Uwielbiam nowo艣ci, maj膮 taki cudny potencja艂 :D

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.