czwartek, 14 grudnia 2017

Szampon z papają

Witam :)
Zachwycona szamponem Alterra - do włosów osłabionych i przerzedzających się z Biotyną & Kofeiną kupiłam w Rossmannie kolejny szampon do przetestowania Alterra - szampon do włosów dodający objętości, Bio Papaja i Bio Bambus

Opis ze strony Rossmann:

Szampon dodający objętości Alterra BIO-Papaja & BIO-Bambus, to siła i witalność po same końce dla włosów delikatnych i pozbawionych objętości.
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację.
Gwarantowane cechy produktu:

  • Nie zawiera sztucznych barwników, substancji zapachowych i konserwantów;
  • Bez silikonów, parafiny i innych związków ropochodnych;
  • Przebadany dermatologicznie.
Skład:

Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Glycerin, Carica Papaya Fruit Extract*, Bambusa Arundinacea Leaf Extract*, Mangifera Indica Fruit Extract*, Citrus Grandis Peel Oil, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenyl Ethyl Ether, Alcohol*, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citral**.
*składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych.
**pochodzące z naturalnych olejków eterycznych.

 Bardzo chętnie skusiłam się na ten szampon ponieważ nie zawiera silikonów, parabenów, SLS-ów i obiecuje, że włosy będą miały większą objętość. Szampon jest na bazie składników naturalnych co mi się bardzo podoba.
Szampon ma żelową konsystencję, koloru lekko pomarańczowego, bardzo ładny zapach papaji i dobrze się pieni. Włosy są po nim dobrze domyte, nie puszą się, nie są obciążone. Ten szampon nie plącze mi włosów i mam ich po prostu więcej. Sporadycznie używam po tym szamponie odżywki.

Bardzo polubiłam ten szampon i na pewno jeszcze nie raz będę go kupowała.



Przypominam, że jeszcze tylko do 16 grudnia można się zgłaszać do Rozdaniahttps://bogusiabloguje.blogspot.com/2017/11/moje-pierwsze-rozdanie.html

20 komentarzy:

  1. Ciekawe czy moich włosów też by nie plątał. Każdy szampon to niestety u mnie robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich szampony mało kiedy się u mnie sprawdzają, ale olejek do włosów uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachęcająco, jeszcze nigdy nie miałam szamponu z alterry =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kiedys batdzo lubiłam szampony tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tej wersji nie miałam, może spróbuję. Za to ten z kofeiną kompletnie się nie sprawdza u mnie :P nie wiem czy go używałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy jest zadowolony z szamponów Alterra a moim włosom niestety żadna wersja nie przypadła do gustu:/ Są wyjątkowo kapryśne

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam tych szamponów, może pora się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie ta firma sie nie sprawdza:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam szampony Alterry, ale żaden się u mnie nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam wszystkie wersje i praktycznie w takim samym stopniu byłam zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety dla mnie te szampony to klapa :( Za to odżywki z Alterry są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie szampony Alterra niestety podrażniają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubie te produkty i chętnie wrócę kolejny raz do nich. Dodałam do obserwowanych, wybacz, że dopiero teraz byłam pewna, że obserwuję od dawna :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak myślę czy go miałam, bo miałam dwa kofeinowy i chyba ten, a jak nie to na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Papaina jest świetna w peelingach enzymatycznych więc w sumie chętnie bym go wypróbowała, bo kofeinowy dobrze się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi fajnie, a ja kosmetyki Alterra bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.