niedziela, 17 grudnia 2017

Krem pod Oczy Oriflame Ecobeauty :)

Witam 馃榿 Skuszona dobrym sk艂adem i tym, 偶e produkt jest bez paraben贸w oraz posiada certyfikat Ecocert kupi艂am krem pod oczy Oriflame Ecobeauty - intensywnie nawil偶aj膮cy
O Ecobeauty:
Rozpieszczaj swoj膮 sk贸r臋 tym, co w naturze najlepsze. EcoBeauty to seria naturalnych kosmetyk贸w zawdzi臋czaj膮cych swoj膮 skuteczno艣膰 sk艂adnikom pozyskanym z natury, s艂yn膮cym z dobroczynnego wp艂ywu na sk贸r臋 i ochrony antyoksydacyjnej. Efekt? Zdrowa, promienna cera – naturalnie.
  Opis ze strony Oriflame.pl:
Po偶egnaj zm臋czone spojrzenie! Nawil偶aj膮cy krem pod oczy o偶ywia i rozja艣nia delikatn膮 sk贸r臋 okolic oczu. Formu艂a z bogatymi w antyoksydanty olejkami z arktycznej bor贸wki i rokitnika pomaga sk贸rze odzyska膰 energi臋 oraz redukuje oznaki zm臋czenia. Nie zawiera paraben贸w. Certyfikat Ecocert Natural oraz Fairtrade.
Sk艂ad:
AQUA, GLYCERIN, BENTONITE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, COCOS NUCIFERA OIL, ISOPROPYL MYRISTATE, TAPIOCA STARCH, CETEARYL GLUCOSIDE, SORBITAN OLIVATE, GLYCERYL CAPRYLATE, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, VACCINIUM VITIS-IDAEA SEED OIL, STEARIC ACID, PHENETHYL ALCOHOL, PALMITIC ACID, XANTHAN GUM, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, HIPPOPHAE RHAMNOIDES SEED OIL, MALTODEXTRIN, QUARTZ, SIGESBECKIA ORIENTALIS EXTRACT, SODIUM CARBONATE, ARACHIDIC ACID, LAURIC ACID, MYRISTIC ACID, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT
Krem opakowany jest w plastikow膮 bia艂膮 tubk臋, kt贸ra zako艅czona jest kaniul膮 i kt贸ra bardzo u艂atwia dozowanie produktu. Kremik jak wida膰 jest koloru bia艂ego i ma delikatny zapach. Najpierw wydawa艂o mi si臋, 偶e pachnie jak klej biurowy, ale im d艂u偶ej go u偶ywam to wydaje mi si臋, 偶e to jednak jakie艣 kwiatki - mo偶e fio艂ki? nie wiem. Po zastosowaniu pod oczy bardzo szybko si臋 wch艂ania i mo偶na normalnie przyst膮pi膰 do makija偶u. Niestety w ci膮gu dnia zacz臋艂am odczuwa膰 sucho艣膰 pod oczami, wi臋c musia艂am dosmarowa膰 kremu. Mimo do艂o偶enia nast臋pnej warstwy kremu po kilku godzinach sytuacja si臋 powt贸rzy艂a, a ja dodatkowo zobaczy艂am, 偶e pod oczami mam podkre艣lone wszystkie zmarszczki - to efekt przesuszenia sk贸ry.Niestety krem zupe艂ni si臋 u mnie nie sprawdzi艂, mam such膮 sk贸r臋, kt贸ra potrzebuje dobrego nawil偶enia. Nie kupi臋 tego produktu wi臋cej, ma艂o tego mam jeszcze krem do twarzy i teraz mocno si臋 zastanawiam czy go u偶ywa膰 czy mo偶e odda膰 w prezencie.

Znacie kremy Ecobeauty, jak si臋 u was sprawuj膮?

Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentuj膮cych, a jak zainteresowa艂o Ci臋 to co pisz臋 to zapraszam do obserwowania.

16 komentarzy:

  1. U mnie ci臋偶ko o dobry krem pod oczy, wi臋c ten tym bardziej nie kusi.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Szkoda, 偶e si臋 nie sprawdzi艂 :( Ze swojej strony w kwestii nawil偶ania okolic oczu polecam krem pod oczy Fitomed :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. ja te偶 musz臋 mie膰 ci臋偶sze kremy pod oczy chyba 偶e mam alergi臋 to si臋gam po 艣wietlik.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Szkoda, 偶e si臋 nie sprawdzi艂. U mnie dzisiaj te偶 krem pod oczy - zapraszam =)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Nie u偶ywa艂am jeszcze 偶adnego kosmetyku z tej serii. Niestety wci膮偶 szukam idealnego kremu pod oczy, moja sk贸ra w tym miejscu jest do艣膰 wymagaj膮ca

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie znam tego kremu niestety. Ja zaufa艂am kilka miesi臋cy temu od偶ywczemu kremowi Vianka i jestem bardzo zadowolona, a te偶 miewa艂am przesuszenia w tej okolicy :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bardzo ciekawy produkt i prze艣liczna kompozycja do zdj臋膰 <3

    OdpowiedzUsu艅
  8. nie u偶ywam produkt贸w Oriflame, ale ten krem wygl膮da dobrze :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Szkoda, 偶e nie sprawdzi艂 Ci si臋 ten krem. Ja z Oriflame lubi臋 g艂贸wnie zapachy.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Szkoda 偶e si臋 nie sprawdzi艂 :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. nie mia艂am go i w sumie to dobrze ;) je艣li szukasz czego艣 dobrego to polecam z nacomi arganowy! jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ja musze kupic jakis konkretny krem pod oczy, bo jednak wazna jest pielegnacja skory pod oczami,a ciagle inwestuje w tanie produkty.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Szkoda, 偶e si臋 u ciebie nie sprawdzi艂, obecnie mam z AA i jak na dwa pierwsze u偶ycia ca艂kiem ca艂kiem ;)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.