niedziela, 10 grudnia 2017

Płyn do higieny intymnej

Witam :)
chciałabym Wam zaprezentować żel do higieny intymnej Avon Simply Delicate z ochrona przeciwzapachową na "trudne dni" z delikatnym rumiankiem i wyciągiem z oczaru wirginijskiego


Opis:
Poczuj się pewnie i świeżo nawet podczas trudnych dni. • delikatny płyn do higieny intymnej • dla uczucia komfortu i świeżości nawet podczas okresu • działa kojąco i przeciwbakteryjnie • z rumiankiem i wyciągiem z oczaru wirginijskiego • hypoalergiczny, testowany dermatologicznie, bez parabenów Co może dla Ciebie zrobić nasz kosmetyk? Stworzyliśmy płyn do higieny intymnej, który pozwoli Ci czuć się pewnie nawet podczas trudnych dni. Jego delikatna formuła, wsparta wyciągiem z rumianku i oczaru wirginijskiego, zapewni Ci świeżość i ochronę przeciwzapachową w trakcie okresu. Neutralne pH nie podrażni Twojej skóry w tym szczególnie wrażliwym miejscu. Nasz płyn do higieny intymnej nie zawiera parabenów. Jakie cenne składniki zawiera ten kosmetyk? Kosmetyki Avon często zawierają w swojej formule drogocenne składniki, które wzmacniają ich działanie lub zapewniają dodatkowy efekt. Płyn do higieny intymnej wzbogaciliśmy wyciągiem z rumianku, który znany jest ze swoich właściwości łagodzących. Dodatek ekstraktu z oczaru wirginijskiego zadba o ochronę przeciwbakteryjną miejsc intymnych. Przeprowadzone testy Badamy nasze kosmetyki i weryfikujemy ich skład, aby móc zaoferować Ci sprawdzony produkt. Płyn do higieny intymnej został poddany testom dermatologicznym i nie powoduje podrażnień skóry. Jak stosować? Za pomocą dłoni lub myjki nanieś niewielką ilość płynu na miejsca intymne, namydlij i obficie spłucz wodą. Stosuj tak często, jak potrzebujesz
 
Skład:                                                                                   
 
Żel opakowany jest w plastikową mleczną butelkę z pompką, która bardzo ułatwia aplikację podczas mycia. Zapach ma bardzo delikatny i świeży, ledwo wyczuwalny. Oczywiście ph ma naturalne, jest hipoalergiczny i nie zawiera parabenów. Płyn bardzo dobrze się pieni, oczyszcza i odświeża. Nie powoduje żadnych podrażnień ani alergii i nie wysusza skóry.
Żel jest przezroczysty i bardzo rzadki, w zasadzie ma konsystencję wody :(  z tego też powodu jest go ciężko używać. Po naciśnięciu pompki wylewa się na rękę, ale trudno na tym ręku utrzymać. Dlatego też postanowiłam jak najszybciej kupić inny żel, a ten po prostu wywalić - mimo jego fajnego zapachu i działania.
 

Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących, a jak zainteresowało Cię to co piszę to zapraszam do obserwowania.
Proszę nie zostawiaj linków - znajdę Cię :D

27 komentarzy:

  1. Ciężki w konsystencji, też nie lubię takich gagatków, które uciekają z rąk. Płynów do higieny Avon nie znam, ja nałogowo używam Ziai lub Intimelle (kupuję w Naturze), a czasem zdarza się też Rossmannowy Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś zużyłam kilka płynów do higieny intymnej Ziaji, ale obecnie najczęściej mam płyny Avon lub Oriflame - bardzo je lubię

      Usuń
  2. Szkoda, że jest taki rzadki i spływa z dłoni, nie lubię takich konsystencji w przypadku żeli do higieny intymnej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja bardzo lubie wszystkie plyny z AVONu, bo swietnie u mnie sie sprawdzaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Bogusiu! :-) Używałam ich kiedyś i teraz raz na jakiś czas do nich wracam.Jednak do pracy zabieram że sobą najczęściej apteczny Lactacyd lub łagodzącą Tołpe. Pozdrawiam serdecznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość specyficzna konsystencja jak na płyn do higieny.. bo niby jak go aplikować jak wszystko przez palce przeleci..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś odchodzę powoli od kosmetyków marki Avon :) Obecnie mam żel z Białego Jelenia i jestem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam Białego Jelenia, ale pamiętam, ze mi nie pasował

      Usuń
  7. Nie ufam im :) dlatego też nie kupuję produktów Avon z wyjątkiem zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już swój ulubiony produkt z Intoimelle i nie zamierzam go zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że taka konsystencja :(

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda że konsystencja... kiedyś na jakimś blogu czytałam jak konsystencje poprawić z bardziej wodnistej i coś tam chyba o mące było ale co i jak konkretnie o nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogliby popracować nad jego konsystencją ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nigdy te żele nie przekonały mnie do siebie i jak widać słusznie - konsystencja tylko by mnie zirytowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam żelu Lactacyd. U mnie sprawdza się super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś miałam kilka ich produktów pielęgnacyjnych i często mnie uczulały. Po kolejne nie sięgam, tak zapobiegawczo :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Swego czasu non - stop używałam płynów Avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio długi czas używałam płynów Oriflame, teraz zrobiłam malutką zmianę ;)

      Usuń
  18. Kiedyś były one fajne, teraz je strasznie spaprali i straszna woda z nich wyszła, a ja jednak wolę kremowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.