piątek, 15 grudnia 2017

Maseczkowania ciąg dalszy :)

Dobry wieczór :)
dziś, zgodnie z piątkowym zwyczajem zastosowałam maseczkę w płachcie z moim ostatnich zakupów w sklepie
Kontigo.pl Złoto Maska ujędrniająca do twarzy CONNY


 
Opis ze strony Kontigo.pl 
Maska wzbogacona złotem chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, zapobiegując jej uszkodzeniom. odkryj wygładzoną, odżywioną skórę. Przywróć cerze zdrowy i promienny wygląd.


Skład maseczki:
Aqua, glycerin, butylene glycol, beta-glucan, aloe barbadensis leaf juice, xanthan gum, panthenol, phenoxyethanol, methylparaben, polysorbate 80, disodium edta, tocopheryl acetate, portulaca oleracea extract, amorphophallus konjac root extract, althaea rosea flower extract, nymphaea alba root extract, citrus paradisi (grapefruit) fruit extract, lonicera japonica (honeysuckle) flower extract, opuntia coccinellifera flower extract, parfum, gold (0,01%).

Sposób użycia:  maseczkę nałóż na oczyszczoną skórę twarzy; po 15-20 minutach usuń maskę a pozostałości esencji wmasuj w skórę.
 
Opakowanie jest bardzo dobrze opisane po polsku.

Maseczka zapakowana jest w aluminiową saszetkę, dzięki której zawarty płyn nie wylewa się, ani maseczka nie wysycha.
Zgodnie z instrukcją wyjęłam maseczkę z opakowania, rozłożyłam i nałożyłam na oczyszczoną twarz. Płachta jest koloru białego, ma bardzo przyjemny i delikatny zapach, jest bardzo dobrze nasączona. Bardzo łatwo ją nałożyć, dobrze się trzyma i jest dobrze dopasowana do mojej twarzy. Mimo porządnego nasączenia nic z niej nie kapie w trakcie zabiegu. Po upływie 20 minut zdjęłam maseczkę z twarzy, a pozostałość płynu dobrze wklepałam. Twarz po wklepaniu płynu z początku trochę się kleiła, ale po godzinie nie pozostało już po klejeniu żadnego śladu. Na noc już nie zastosowałam żadnego kremu, gdyż uważałam to za nie potrzebne.
Cera ewidentnie została rozjaśniona i dobrze nawilżona. 

Bardzo istotną sprawą jest też to, że maseczka mnie nie uczuliła, ani nie podrażniła.

Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących, a jak zainteresowało Cię to co piszę to zapraszam do obserwowania.


Zapraszam do wzięcia udziału w moim pierwszy rozdaniu :) jeszcze tylko do jutra  https://bogusiabloguje.blogspot.com/2017/11/moje-pierwsze-rozdanie.html

17 komentarzy:

  1. O fajnie, że działa i nie podrażnia i z niej nie kapie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetnie,jak ją zobaczę,spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo przyjemnie, muszę zerknąć na asortyment kontigo, bo mają ciekawe produkty tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciekawe :)
      czekam na paczuszke od nich z następnymi zakupami :D

      Usuń
  4. O, kolejna fajna maseczka. Ja właśnie siedzę z odmładzającą maseczką od Mariona, ciekawe jak się sprawdzi =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak skończy mi się zapas moich masek w płacie to na pewno się nią zainteresuję podczas uzupełniania zapasów ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie i ja po jej zastosowaniu nie musiałbym używać kremu :) fajna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedzenie "ozłocę Cię" nabiera nowego wymiaru :)))
    Dopatrzyłaś się na maseczce jakiś drobinek złota?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, właśnie zamówiłam ślimakową maskę z CONNY w sklepie Kontigo, może następnym razem skuszę się jeszcze na złotą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ich kilka i to jest trzecia z moich zakupów, uważam, że warto

      Usuń
  9. Rozjaśniona i nawilżona? To widzę, że coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba kojarzę markę i gdzieś widziałam te maski. I jak widać warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tej maseczki, ale z przyjemnością bym ją przetestowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.