czwartek, 7 wrze艣nia 2017

Szybki spontan w dm :)

Witam 馃榿 wprawdzie pogoda nas nie rozpieszcza, ale ja dopiero co zako艅czy艂am m贸j urlop i w zasadzie mog艂abym ju偶 znowu gdzie艣 si臋 wybra膰, gdzie s艂o艅ce 艂adnie 艣wieci, a deszcz to jakie艣 bli偶ej nie okre艣lone zjawisko. W czasie powrotu z wakacji tak si臋 szcz臋艣liwie z艂o偶y艂o, 偶e mia艂am okazj臋 wst膮pi膰 do dm w Austrii i poczyni膰 malutkie zakupy mi臋dzy innymi produkt贸w balea 馃榿
Chcecie wiedzie膰 co kupi艂am? Zapraszam dalej.
Zanim uda艂am si臋 na zakupy do sklepu zrobi艂am sobie ma艂膮 wish list臋 馃榿 znalaz艂y si臋 na niej r贸偶ne maseczki i 偶ele do k膮pieli.
Co uda艂o mi si臋 znale藕膰 na p贸艂ce sklepowej i co wpad艂o do mojego koszyczka:
- MASECZKI
- 呕ELE i jeden SZAMPON (no nie  mog艂am si臋 oprze膰)
- krem na noc i na dzie艅 z Q10, maseczka pod oczy z Q10, dezodorant, krem do r膮k i plasterki na nos
- jeszcze jeden 偶el, myde艂ko w kostce, myd艂o w p艂ynie, krem do st贸p, maseczka do st贸p, peeling i spinki do w艂os贸w
- od偶ywka do rz臋s i tusz
i nie mog艂am si臋 oprze膰 i kupi艂am sobie torb臋 馃榿
To ju偶 wszystkie zakupy kosmetyczne :D  Jest co testowa膰. Powiem Wam, 偶e ju偶 zacz臋艂am u偶ywa膰 i nie d艂ugo b臋d膮 pojawia膰 si臋 pierwsze posty, wi臋c zapraszam do zagl膮dania i obserwowania mojego bloga.
Zagl膮dam do ka偶dej osoby komentuj膮cej, nie zawsze ka偶demu odpisuj臋, ale czytam wszystkie komentarze.
Dzi臋kuj臋, 偶e tu zagl膮dacie.

22 komentarze:

  1. Akurat balea nie ma miejsca w mojej piel臋l臋gnacji :) alverde swojego czasu miewa艂am, ale to bylo dosc dawno.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Uwielbiam 偶ele Balea, najbardziej wariant waniliowo-kokosowy. Musz臋 poprosi膰 chrzestn膮 o 偶el z leniwcem :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Poszala艂a艣 :D Kiedy艣 mia艂am okres, w kt贸rym kupowa艂am sporo ich produkt贸w, teraz ju偶 sporadycznie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki czas, 偶e jak mi si臋 trafi okazja to kupuje ;) nie jest to zbyt cz臋sto, ostatnie zakupy by艂y rok temu.

      Usu艅
  4. Ale skarby, te偶 bym chcia艂a taki spontan :D

    OdpowiedzUsu艅
  5. Faktycznie skromne zakupy :P ja to gdybym przeje偶d偶a艂a obok dm to dziwnym trafem musia艂abym i艣膰 nagle do WC czy co艣... 呕eby tylko zakupy zrobi膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. O matko jak ja Ci zazdroszcz臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. ja tez zawsze jak patrzy艂am na zakupy dm to zazdro艣ci艂am :D teraz mog艂am si臋 nacieszy膰 :D

      Usu艅
  7. no prosz臋, te偶 nie藕le poszala艂a艣 :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Jakie skarby :) 呕ele z leniwcem podbi艂y moje serce :D

    OdpowiedzUsu艅
  9. Wida膰, 偶e zakupy bardzo udane! Ja w DMie ostatnio kompletnie nie szala艂am i wysz艂am z zaledwie trzema kosmetykami. Chyba si臋 starzej臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. nie starzejesz si臋, tylko po prostu nasyci艂as si臋 ju偶 nimi i teraz pewnie poszukujesz innych kosmetyk贸w ;)

      Usu艅
  10. Zazdroszcz臋 tych maseczek <3

    OdpowiedzUsu艅
  11. Widz臋, 偶e zakupy bardzo udane :) Mi艂ego testowania :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Te偶 musz臋 uzupe艂ni膰 zapasy 偶eli Balea :D

    OdpowiedzUsu艅
  13. Kurde wielka szkoda ze Balea nie wyst臋puje w PL ale z drugiej strony moze to i lepiej dla mojego portfela hahahaha

    OdpowiedzUsu艅
  14. Wspania艂e szale艅stwo i tyle dobroci - mi艂ego u偶ywania :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Torby z DM s膮 mega mocne, mam jedn膮 i trzyma si臋 idealnie:) Zakupy: wow:)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.