sobota, 30 września 2017

Piątkowy relaks :)

Witam, piątkowy wieczór to idealny czas na odprężenie się po całym tygodniu pracy. Maseczka balea TUCHMASKE Born to be Lazy - reklasująco - nawilżająca jest idealnym rozwiązaniem na ten czas
Skład:
AQUA, GLYCERIN, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, SODIUM HYALURONATE, PORTULACA OLERACEA EXTRACT, EPILOBIUM ANGUSTIFOLIUM FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, ASCOPHYLLUM NODOSUM EXTRACT, CITRULLUS LANATUS FRUIT EXTRACT, PARFUM, BUTYLENE GLYCOL, METHYLPROPANEDIOL, PULLULAN, POLYGLYCERYL-3 METHYLGLUCOSE DISTEARATE, CARBOMER, CELLULOSE GUM, PHENOXYETHANOL, 1,2-HEXANEDIOL, ETHYL HEXANEDIOL, SODIUM HYDROXIDE.
Specyfikacja ze strony dm:
 Ohne Alkohol, Ohne Aluminiumsalze (ACH), Ohne Farbstoffe, Ohne Nanopartikel, Ohne Parabene, Ohne Paraffine / Mineralöle, Vegan
po przetłumaczeniu przez gogle tłumacz:
Charakterystyka produktu: bez alkoholu, bez soli aluminiowych (ACH), bez barwników, bez nanocząstek, bez parabenu, bez parafin / olejów mineralnych
Sposób użycia:
To zacznijmy od początku :D
Maseczka opakowana jest w aluminiową saszetkę, dzięki której zawarty płyn nie wylewa się, ani maseczka nie wysycha. Opakowanie bardzo łatwo się otwiera. Pierwsze co mamy to zapach - piękny owocowy słodki zapach, aż nie można oderwać się od powąchania. Po otwarciu ukazuje się nam białe płótno nasączone płynem.
Maseczka jest łatwa w obsłudze - należy ją rozłożyć - co też uczyniłam (jak widać na zdjęciu powyżej), a następnie dobrze nałożyć na twarz
i gotowe :)
Maseczkę trzymałam na twarzy 10 minut zgodnie z zaleceniami producenta. Ślicznie cały czas pachniała i dobrze, że nie była w formie kremowej, bo chyba bym się zaczęła oblizywać.
Z opisu producenta:
Maska Balea Born to Lazy daje skórze cudownie delikatny wygląd skóry w tym czasie. Zapach tropikalnych owoców i egzotycznych kwiatów zabiera zmysły do odległych terenów. Daj sobie i Twojej skórze maksymalne uczucie wakacji.
 Zgadzam się z powyższym opisem. Maseczka świetnie mnie zrelaksowała i odprężyła.
Po 10 minutach maseczkę zdjęłam z twarzy. Skóra była odpowiednio nawilżona, nie miałam już pozostałości płynu, więc nie musiałam nic wklepywać. Buzia pozostała dobrze nawilżona, więc na noc już nie używałam żadnego kremu.
Jestem bardzo zadowolona z tej maseczki i chętnie bym do niej wróciła. Szkoda, że kupiłam tylko jedną.
Coraz bardziej lubię maseczki w płachcie i w sumie żałuję, że będąc na zakupach w dm kupiłam ich tak mało. O moim szaleństwie zakupowym w dm możecie przeczytać TU.

Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących, a jak zainteresowało Cię to co piszę to zapraszam do obserwowania. Nie musisz pozostawiać linków, na pewno do Ciebie trafię.

14 komentarzy:

  1. Lubię maseczki, tylko te w płachcie najmniej. Słabość mam do Balei dlatego kto wie, może ta mska jednak trafi doi mnie jak nadarzy się okazja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam ostatnio czasu na takie relaksy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Balea miałam tylko żele pod prysznic i balsam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj musi być fajna i cudnie pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię maseczki w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dlaczego, ale jakoś nie lubię masek w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te opakowania z leniwcem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sama mogłabym ją wypróbować, z drugiej strony lepiej że kupiłaś jedną bo gdyby okazała się zła to byś nie była zadowolona że masz ich dużo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Aniu, potem bym była zła, że tyle nakupowałam, tyle kasy wydałam, a mi nie pasują ;) Dlatego pokupowałam po 1 sztuce.

      Usuń
  9. Podoba mi się ta maseczka i sama bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ona jest też na oczy? można się położyć zamknąć i relaksować? takie masz zakładki pod oczami, że mi się tak skojarzyło ;) Fajnie, że Ci przypasowała, może będziesz miała jeszcze okazję ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.