niedziela, 19 maja 2019

Serum z witaminą C

Cześć :) skończyłam właśnie stosować Liq CC Serum Light 15% Vitamin C Boost, lekkie serum rozświetlające z witaminą C, 30 ml, więc dziś przyszłam podzielić się z Wami moją opinią o tym produkcie.

Właściwości:
  • Spowalnia proces starzenia się skóry.
  • Chroni przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych.
  • Serum niweluje przebarwienia skóry.
  • Zawarta w serum witamina C neutralizuje niekorzystny wpływ wolnych rodników na skórę. Wyrównuje koloryt cery.
  • Aktywność czystej, niezjonizowanej formy witaminy C podbijane jest przez obecność tokoferolu i magnezu, które chroni, odżywiają i regenerują skórę.
  • W efekcie przy systematycznym stosowaniu serum z każdym dniem zapewnia skórze komfort, witalność i blask.
  • Niskie pH kosmetyku zapewnia lepsze przenikanie witaminy C w głąb skóry.
  • Doskonale sprawdzi się jako baza pod makijaż.
Składniki aktywne:
  • Witamina C (15% - 4800 mg) pobudza syntezę kolagenu, wyrównuje koloryt cery, działa rozświetlająco. Witamina C chroni skórę przed niekorzystnym działaniem promieniowania UV, chroniąc DNA komórek skóry.
  • Tokoferol (witamina E) wzmacnia ochronę antyoksydacyjną.
  • Magnez działa silnie regenerująco.
  • Kwas hialuronowy zapewnia skórze ochronę przed odwodnieniem, gwarantuje poprawę jej elastyczności. 

Skład (INCI):
Propylene Glycol, Aqua (Water), L-Ascorbic Acid, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Magnesium Sulfate, Polysorbate 20, Methylparaben, Propylparaben. 

Produkt mamy w brązowej szklanej buteleczce z pipetką. Bardzo fajne opakowanie, dzięki któremu można dobrze dawkować serum. Brązowy kolor buteleczki zabezpiecza serum przed promieniowaniem słonecznym i utratą cennych właściwości.


Samo serum jest koloru jasno żółtego i przyjemnego zapachu. Zgodnie z zaleceniem producenta serum należy wstrząsnąć przed użyciem, a następnie pojemność jednej pipetki rozprowadzić na twarzy. Serum wydaje się oleiste, ale po nałożeniu na skórę nie widzę nigdzie tej oleistości i nawet dłonie jak potem myję to nie mają charakterystycznej oleistej warstwy. Bardzo ładnie się wchłania na mojej suchej skórze. Serum stosowałam na noc i najczęściej nie używałam już żadnego kremu na wierzch.  

Skóra jest rozjaśniona, promienna, wypoczęta, bardzo dobrze nawilżona i ujędrniona. WOW! naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem, bo to serum wpłynęło super na moją skórę. Wygląda bardzo ładnie i jest jedwabiście gładka, a dodatkowo serum nie wybieliło moich delikatnych piegów, które nadal znajdują się na mojej twarzy i uważam, że dodają mi charakteru, a na pewno nie szpecą i mi nie przeszkadzają. Podczas stosowania tego serum bardzo szybko goiły się wszystkie niespodzianki jakie się pojawiały.
Muszę przyznać, że kosmetyki z vit. C bardzo dobrze wpływają na moją skórę i na pewno jeszcze wrócę do tego serum.
Znacie to serum? Ja go polecam z czystym sumieniem.
Pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. Co raz bardziej doceniam działanie takich kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego serum jeszcze nie miałam, ale znam z retinolem z tej marki i też było wow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzam się do kupienia jakiegoś serum z vit.C, te konretne brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótki i konkretny skład to to co do mnie przemawia,poza tym uwielbiam kosmetyki w postaci serum!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki z witaminą C, to serum jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam. To serum i od kilku dni je testuje, moja skóra je uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobre serum, zużyłam już dwie buteleczki i z pewnością jesienią skuszę się na kolejną . pozostałe kosmetyki tej marki także polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne to serum. Używam kosmetyków z wit C obecnie i stan mojej skóry znacznie się poprawił

    OdpowiedzUsuń
  9. Duzo o nim czytalam i nadal mam ochote je przetestowac na swojej skorze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale wiele dobrego u nim czytałam. Super, że jesteś zadowolona z działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego serum, rzadko używam tego typu produktów. Myślę, że kiedyś po nie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam je i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam, ale wielki plus za to, że się tak świetnie u Ciebie sprawdził. Być może i ja spróbuję, bo jeszcze tego typu kosmetyku nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego serum, ale podoba mi się różowe opakowanie no i działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki z witaminą C - świetnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.