wtorek, 7 maja 2019

Kąpiel w lodach waniliowych?

Cześć :) przychodzę dziś do Was z nowym żelem pod prysznic od Avon Gelato Moments o zapachu lodów waniliowych


W katalogu znalazłam opis:
 Czas na fantastyczny prysznic!
Cudowny zapach wakacji we Włoszech
z ekstraktem mleczka sojowego

  • kremowe rozpieszczenie i odżywienie
  • aksamitna formuła i słodki zapach lodów waniliowych
  • nasycony ekstraktami z miodu i mleczka sojowego

Skład:

Żel mamy opakowany w  przeźroczystą butelkę z miękkiego plastiku. To konkretne opakowanie nawet nieźle się otwiera.


Żel jest koloru bardzo jasnej kawy z mlekiem i pięknego słodkiego zapachu lodów waniliowych. Tak, dokładnie pachnie jak lody waniliowe. Jak wszystkie żele Avon, ten również bardzo dobrze się pieni, dobrze domywa skórę, pięknie pachnie podczas kąpieli, nie wysusza mojej skóry i nie uczula. Po kąpieli zapach nie pozostaje na długo na skórze - tak jak lubię. Jest to kolejny żel Avon, który bardzo mi się podoba i mogę go Wam polecić. Ja na pewno jeszcze nie raz go kupię. A Wy kupicie?

21 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tym zapachem w kosmetykach, tak samo jak za tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam swój żel o właśnie tym zapachu, już nie mogę się doczekać prysznica w nim 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko!ależ to musi być kąpiel:)))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. I pomyśleć, że przegapiłam takie cudo w katalogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze możesz zamówić, dopiero wszedł do sprzedazy

      Usuń
  5. Znając mnie, a nie jestem fanką tej marki, pewnie nigdy nie trafi w moje ręce, ale zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obawiam się czy bym go nie zjadła jak tak ładnie pachnie, brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki zapach idealnie by mi pasował :) Moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie słodkie, "jadalne" zapachy ;) - kokos , wanilia, czekolada - i namiętnie je kolekcjonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach musi być śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czym się różni zapach lodów waniliowych od waniliowego?

    OdpowiedzUsuń
  11. tytuł brzmi kusząco :D zapach musi być mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie słodkie zapachy, na pewno spróbuję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wyobrażam sobie ten piękny zapach lodów waniliowych w tym żelku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapachy tych zeli sa przepiekne, az chce sie po nie siegac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam pachnące produkty pod pryssznic!

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno słodko to wszystko pachnie. Po prostu sama słodycz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna nie używam kosmetyków z Avon, ale ten żel zapowiada się kusząco 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj bardzo dawno już nie kupowałam kosmetyków Avon, ale ich żele kiedyś uwielbiałam i miałam do nich ogromną słabość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.