艣roda, 22 maja 2019

Perfumy o zapachu czarnej orchidei

Cze艣膰 馃榿 Avon Polska og艂osi艂 niedawno akcj臋, w kt贸rej wybrana grupa konsultant贸w otrzymywa膰 b臋dzie nowo艣ci kosmetyczne. Uda艂o mi si臋 do艂膮czy膰 do tego programu i dzi臋ki temu otrzymywa膰 b臋d臋 r贸偶ne kosmetyki, i b臋d臋 dzieli艂a si臋 z Wami moj膮 opini膮 o nich.
Po raz pierwszy dotar艂a do mnie paczuszka z nowym zapachem jaki jest Rare Flowers Night Orchid
Paczuszka by艂a 艣licznie zapakowana 
i dotarcie do docelowego produktu wymaga艂o naprawd臋 troch臋 cierpliwo艣ci
 Jak ju偶 wyj臋艂a wszystkie pi臋kne papiery moim oczom ukaza艂o si臋 fioletowe pude艂ko i kartka z informacj膮 o programie HOT NOTY
Nowy zapach Rare Flowers Night Orchid do艂膮czy艂 do rodziny zapach贸w Rare i obecnie s膮 trzy "rarki" w sprzeda偶y. Opr贸cz nowo艣ci czarnej orchidei mamy jeszcze Rare Gold i Rare Pearls. Wszystkie trzy s膮 dost臋pne u konsultant贸w lub poprzez stron臋 Avon.pl

Woda perfumowana Avon Rare Flowers Night Orchid rozkwita kusz膮c膮 woni膮 egzotycznej czarnej orchidei, roztaczaj膮c aur臋 luksusu i klasy.

  • Kategoria: wyrafinowana, na specjalne okazje
  • Kompozycja: kwiatowo-orientalna
  • G艂贸wne nuty zapachowe: gorzka pomara艅cza, czarna orchidea, z艂ota gardenia

Wypr贸buj nasz nowy zapach i odkryj majestatyczne pi臋kno rzadkich odmian kwiat贸w – zmys艂owej gardenii i tajemniczej czarnej orchidei. Ta ekskluzywna kompozycja b臋dzie najlepszym dodatkiem do Twojej wieczorowej kreacji. Wyj膮tkowym kwiatom towarzysz膮 tu egzotyczne nuty gorzkiej pomara艅czy i mi臋kkie akordy zamszowo-waniliowe.

Inspiracja

Czarna orchidea, uwa偶ana jest za jeden z najbardziej tajemniczych kwiat贸w na 艣wiecie, trafi艂a do Europy dopiero w XIX wieku.
 Musz臋 przyzna膰, 偶e generalnie ja nie lubi臋 zapach贸w orientalnych i takich nie wybieram, gdy偶 s膮 dla mnie za ci臋偶kie i powoduj膮 u mnie b贸le g艂owy. Wi臋c do tego zapachu podchodzi艂am bardzo ostro偶nie.
http://u.grubo.io/un
 Sam flakonik jest bardzo pi臋kny, a jego fioletowa kolorystyka kojarzy mi si臋 z ci臋偶kim i zmys艂owym zapachem perfum.
Po u偶yciu perfum - szok! ten zapach jest pi臋kny, kwiatowy i delikatny. Ta woda perfumowana bardzo 艂adnie pachnie i zapach utrzymuje si臋 par臋 godzin. 
Na pocz膮tku wyczuwam zapach gardenii, bo ten zapach znam. Potem rozwija si臋 to w s艂odki i bardzo przyjemny zapach kwiatowy i gdzie艣 tam w tle delikatnie czu膰 zapach pomara艅czy. Nie wiem jak pachnie czarna orchidea, nie wiem jak pachn膮 w og贸le orchidee. Mam w domu sporo storczyk贸w, ale tylko jeden trafi艂 mi si臋 kiedy艣 pachn膮cy.
Odk膮d dosta艂am paczk臋 z tymi perfumami ca艂y czas nimi pachn臋 i ju偶 par臋 kole偶anek pyta艂o si臋 co to za 艂adny zapach. Rare Flowers Night Orchid jest nowym zapachem w Avon. Je偶eli jeszcze go nie kupili艣cie, a lubicie s艂odkie i kwiatowe zapachy to mo偶ecie to zrobi膰 TU ja go polecam, jest naprawd臋 pi臋kny, trwa艂y i zaskakuj膮cy.

22 komentarze:

  1. Bardzo lubie zapach czarnej orchidei, wiec ten zapach z pewnoscia przypadlby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Te偶 nie wiem jak pachn膮 orchidee ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ha ha ha w艂a艣nie przypomnia艂am sobie, 偶e mam gdzie艣 pr贸bk臋 tego zapachu.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Aaa widzia艂am t膮 przesy艂k臋 u Ciebie na insta. Z avonu lubi臋 tylko jedne perfumy, ale orchidea? Hmmm to trzeba pow膮cha膰 馃

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艁adnie wygl膮daj膮:))fajnie 偶e zapach Ci sie podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsu艅
  6. Mia艂am olejek o zapachu czarnej orchidei i by艂 cudowny. Perfumy musz膮 te偶 pi臋knie pachn膮膰 w takim razie :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jeszcze nie znam tego zapachu od Avonu, ch臋tnie chc臋 go pozna膰 i pow膮cha膰! :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. W艂a艣nie zastanawia艂am si臋 nad zakupem tego zapachu

    OdpowiedzUsu艅
  9. My艣l臋 ze to dobra propozycja dla mojej przyjaci贸艂ki ;)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Jako艣 mam wra偶enie, 偶e nie jest to jednak zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Taki zapach brzmi fantastycznie. My艣l臋, 偶e by mi si臋 spodoba艂.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ch臋tnie pozna艂a bym ten zapach, zazwyczaj perfumy z orchidea s膮 mocne a tutaj delikatno艣膰. Flakon jest wspania艂y

    OdpowiedzUsu艅
  13. alez one by艂y uroczo zapakowane!!!
    ciekawi mnie ich zapach

    OdpowiedzUsu艅
  14. My艣l臋 , 偶e z ch臋ci膮 skusz臋 si臋 na ten zapach :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Ciekawa jestem Tego zapachu..Ma bardzo 艂adny flakon :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Mam pr贸bk臋 tego zapachu, jest pi臋kny, ale jak dla mnie za ci臋偶ki.

    OdpowiedzUsu艅
  17. O fajna ta akcja Avon! Mi si臋 p贸ki co podoba zapachu 'w katalogu' na 偶ywo dopiero b臋d臋 si臋 poznawac ;)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Rzeczywi艣cie trzeba podkre艣li膰 tak偶e pi臋kne opakowanie, na prezent - idealny!

    OdpowiedzUsu艅
  19. A my艣la艂am, 偶e 偶adnej Rarki nie polubi臋 a ta jest super :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.