niedziela, 12 maja 2019

Intensywna odżywka od AUSSIE

Cześć :) odżywkę AUSSIE Deep Treatment 3 minute Miracle dostałam wraz z jednym z boxów kosmetycznych w zeszłym roku. Jako, że jest to produkt, który ja zużywam w bardzo małych ilościach dopiero w tym roku butelka z tą odzywką trafiła na półkę do użycia. 

Na załączonej karteczce do box'a znalazłam taki opis - UWIERZ w głębokie odżywienie i niesamowitą transformację już w 3 minuty. Intensywna odżywka 3 Minute Miracle to niepowtarzalny, najbardziej ubóstwiany produkt na całym świecie, który w mgnieniu oka sprawi, że Twoje włosy staną się piękne i lśniące.


Opis z internetu - Z ekstraktem z australijskiego żeń-szenia z dodatkiem perłowego pudru. Bogata, odżywcza formuła daje matowym włosom zastrzyk nabłyszczającej energii, zapewniając blask każdemu kosmykowi w ciągu 3 cudotwórczych minut. Promienne, lśniące i iskrzące niczym marzenie senne!

Skład (INCI):
Aqua, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Stearyl Alcohol, Quaternium-18, Parfum, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Benzyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Hydroxypropyl Guar, Oleyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Polysorbate 60, EDTA, Linalool, Benzyl Salicylate, Butylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Magnesium Nitrate, Panax Ginseng Root Extract, Margarita Powder, Alcohol Denat., Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone.
 
Sposób użycia - Nałóż odrobinę odżywki na mokre włosy, poczekaj 3 minuty i spłucz włosy ciepłą wodą. Czary mary! W mgnieniu oka Twoje włosy stały się piękne i lśniące.



Odżywka jest w butelce z miękkiego plastiku. W pierwszej chwili odkręciłam cała tą fioletową nakrętkę, bo nie umiałam znaleźć otworka do wylania odżywki. W końcu się dopatrzyłam i oderwałam tą karteczkę co jest na górnym zdjęciu. Pod tą karteczką jest otworek i wystarczy odkręcić nakrętkę i odżywka wtedy bez problemu się wylewa na naszą dłoń.  

Odżywka jest bardzo wydajna, bo widzicie na tym zdjęciu, na dłoni mam ilość jaka wystarcza na moje krótkie włosy, żeby były w całości pokryte preparatem. Taką właśnie ilość wsmarowuję w moje włosy i pozostawiam na około 3 minuty. Po tym czasie spłukuję ciepłą wodą. Włosy są mięciutkie, gładziutkie, nie obciążone i lśniące. 
Z dużą ostrożnością podchodzę do wszelkich nowy szamponów i odżywek, bo niewiele potrzeba, żeby mi obciążyły włosy i wyglądają wtedy jak nasmarowane smalcem :( Dlatego też i tak odżywka odstała swoje w szafce zanim trafiła na półkę, ale cieszę się, że w końcu tam trafiła. Mogę Wam ją polecić do stosowania, a ja zapisuję na listę produktów, które ponownie kupię.

16 komentarzy:

  1. Miałam wersję: Aussie - 3 Minutes Miracle Moisture - Intensywna odżywka do włosów suchych Macadamia Nut Oil (z niebieskim napisem) i również sprawdziła się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka odżywek z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja do tej pory nie miałam żadnego kosmetyku Aussie. Jakoś ominął mnie szał na tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam i byłam zadowolona, chociaż skład nie należy do najlepszych. Zapach bardzo na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mi nie po drodze do tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś miniaturkę odżywki z tej marki i miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie, ja też mam po odżywkach często tłuste włosy. Dzięki za informację, że tę warto kupić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i u mnie niestety nie robiła szału

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dotąd nie kusiły mnie produkty tej marki, ale może kiedyś wypróbuję. Na razie zużywam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety u mnie ta marka i wersje europejskie totalnie mi sie nie sprawdzaja :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy włosach mojej długości odżywki schodzą jak woda ;) A ostatnio i tak obcięłam 20cm ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na razie muszę przerzucić się na coś innego niż odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny produkt, moje włosy po stosowaniu były w rewelacyjnej formie

    OdpowiedzUsuń
  14. Sparzyłam się na jednym produkcie od tej firmy i jakoś nie jestem zainteresowana kolejnymi testami aussie. :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze żadnej odżywki z tej marki, ale chętnie kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.