niedziela, 5 maja 2019

Nawilżający krem pod oczy

Cześć :) dziś na tapetę biorę następny krem pod oczy. Tym razem trafiło na Krem pod oczy Optimals Hydra Seeing is Believing od Oriflame




Nawilżający krem, który rozświetla skórę wokół oczu oraz redukuje widoczność ciemnych cieni i obrzęków. Zawiera szwedzką mieszankę naturalnych składników z działającym ochronnie różeńcem górskim oraz kojącym chmielem. Kofeina zmniejsza opuchnięcia. Do każdego typu cery.

Skład:
AQUA, GLYCERIN, PROPANEDIOL, COCOS NUCIFERA OIL, ISOPROPYL MYRISTATE, CETYL ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, DIMETHICONE, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, SORBITAN STEARATE, TETRAHYDROXYPROPYL ETHYLENEDIAMINE, CARBOMER, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, CAPRYLYL GLYCOL, MICA, CERA ALBA, CAFFEINE, DISODIUM EDTA, HYDROGENATED CASTOR OIL, COPERNICIA CERIFERA CERA, HUMULUS LUPULUS CONE EXTRACT, RHODIOLA ROSEA ROOT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CI 77891
Krem opakowany jest w szklanym zakręcanym słoiczku. Kolorystyka bardzo ładna, jasno niebieska. Sam krem jest biały i ma bardzo delikatny i przyjemny zapach. Krem jest lekkiej konsystencji, która po nałożeniu na skórę dość dobrze się rozprowadza i wchłania. Mimo tej lekkości produkt ten pozostawia lekki dyskomfort na oczach. Czuję, że są ciężkie. Z tego też powodu zaczęłam go stosować jedynie na noc. Niestety okazał się dla mnie za słaby. Skóra pod oczami była bardzo słabo nawilżona, więc bez żalu pożegnałam się z nim. Podarowałam go przyjaciółce blogerce, mam nadzieję, że u niej się dużo lepiej spisze, a ja zabrałam się za testowanie następnego kremu pod oczy.

Znacie kosmetyki Oriflame? Macie swoich ulubieńców? Zapraszam do pozostawienia komentarza. Odwiedzam wszystkich komentujących. Zapraszam również do dołączenia do grona moich obserwatorów zarówno tu jak i na FB i Instagramie

22 komentarze:

  1. Mam duże wymagania od kremów pod oczy, więc raczej byłabym zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki Oriflame. Kremu pod oczy nie używam, choć muszę przyznać,że ostatnio zauważyłam zmarszczki i suchą skórę w tych okolicach. Może już czas na taki kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Oriflame ( najbardziej zapachy ). Ale nie miałam jeszcze styczności z kremami do twarzy - a lubię takie mocno nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie po drodze mi z kosmetykami Oriflame, więc nie znam tych kosmetyków. Jak widać, nic nie tracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten krem i u mnie był OK. Nie ma w nim nic nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ostatnio ulubieńca z fitomed i na razie nie szukam innych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie trafiłam na naturalny i świetny krem z Oriflame czy Avon, wszystkie są po prostu ok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kremy pod oczy. Bez nich wyglądam jak panda: opuchnięte są bardzo szybko, sine.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno już nie miałam żadnych kosmetyków z oriflame, no i szukam odpowiedniego dla siebie kremu pod oczy. Będę wpadać tutaj, może pierwsza znajdziesz coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudno jest natrafić na krem pod oczy, który spełni nasze oczekiwania. Ja nigdy nie oddaje rozpoczętego kosmetyku innej osobie, po prostu go wyrzucam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie też bym go wyrzuciła, ale oddaję go przyjaciółce, która wyraziła chęć przygarnięcia.

      Usuń
  12. znam oczywiście firmę, ale jakoś nie jestem do niej przekonana. Ale dobry krem pod oczy to podstawa, mam nadzieję w końcu znaleźć swój ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem wygląda zachęcająco, ale strasznie nie lubię kremów pod oczy w słoiczkach... Ja obecnie używam kremu z Avy. Znajduję się on w szklanej buteleczce z pompką. Bardzo lubię ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dawno nie miałam nic z Oriflame, ale z tego co pamiętam, mieli kilka bardzo fajnych produktów

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej marki już długo nic nie miałam. Jeśli chodzi o kremy pod oczy to jestem wierna Nacomi, nic się na razie tak dobrze mi nie sprawdziło jak ten arganowy krem. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że jego działanie Cię nie zadowoliło. Mam nadzieję, że sprawdzi się u koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  18. Myslalam ze lepiej sie sprawdzi, mysle ze to rowniez nie jest krem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nawilżenie to podstawa firmę znam ale akurat kremów pod oczy jeszcze od Nich nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.