piątek, 3 maja 2019

Jest piątek, jest maseczka :)

Jak co piątek witam Was z maseczką. Tym razem nie jest to maska w płacie, ale maseczka kremowa Perfecta Beauty - Booster Mask Elixir Multi-Kolagen    Maseczka na twarz, szyję i dekolt błyskawiczny lifting i ujędrnienie


Opis z Internetu - Skoncentrowana, silnie przeciwzmarszczkowa maseczka Perfecta Beauty Booster Mask cosmetics pobudza 4 typy kolagenu w skórze.
Składniki aktywne maseczki przeciwzmarszczkowej maseczki Perfecta Beauty Booster Mask cosmetics
- Matrykiny Forte – koncentrat peptydów pro-kolagenowych, które stymulują 4 typy kolagenu. Fenomenalnie wygładzają powierzchnię skóry i redukują głębokość zmarszczek.
- Nici 4D-Hialuronowe – ujędrniają skórę i precyzyjniemodelują owal twarzy.
- Sferyczny lipofilling - wypełniacz tkankowy o działaniu zbliżonym do chirurgicznego zabiegu lipofillingu
- Hydro Complex - zatrzymuje wodę w naskórku, zapewniając optymalne nawilżenie


Odmładzające nici hialuronowe + aktywacja 4 typów kolagenu!

- Wypełnia nawet głębokie zmarszczki

- Blokuje proces wiotczenia skóry

- Zapewnia efekt aksamitnej cery

Rekordowa odbudowa skóry – widoczne wygładzenie! 

Skład (INCI):
Maseczki mamy dwie porcje po 5 ml w oddzielnych saszetkach. Maseczka jest koloru białego, kremowej kosnystencji i bardzo delikatnego i przyjemnego zapachu, którego nie czuć na twarzy. Produkt bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy, tworząc delikatny film. Po 20 minutach należy nadmiar produktu wmasować lub usunąć wacikiem. Na mojej suchej skórze maseczka wchłonęła się prawie do sucha i jedynie na czole miałam coś do delikatnego zebrania. Skóra zrobiła się aksamitna, miękka i dobrze naprężona. Ponieważ maseczkę stosowałam wieczorem przez dwa kolejne dni, więc mogę powiedzieć, że efekt taki utrzymał się do rana następnego dnia. Maseczka warta jest, żeby ją stosować. Myślę, że zgodnie z zaleceniem producenta stosowanie jej dwa razy w tygodniu na pewno poprawi kondycję nie jednej skóry.
Znacie tą maseczkę? Co o niej sądzicie?
Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz komentarz. Pozdrawiam.

15 komentarzy:

  1. Grunt to być wytrwałym w stosowaniu maseczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej maseczce, wygląda całkiem dobrze.
    Osobiście uwielbiam robić maseczki szczególnie pod koniec tygodnia :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze ja zdobyc skoro tak fajnie dziala :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie maseczki i tą też znam, ale jakoś nie zauważyłam tego super silnie działania przeciwzmarszczkowego. Ot taka sobie fajna maseczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te saszetkowe maseczki Perfecty, tej nie miałam,ale mam 4 inne obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię maseczki Perfecty, ale tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam miłych wspomnieńz Perfectą, ale cieszyć się tylko że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię maseczki z tej marki, ale tej akurat nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio rzadziej stosuję maseczki :( a tej nigdy nie miałam. Z Perfecty lubiłam kiedyś peeling drobnoziarnisty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie te malutkie Perfectowe maseczki! czesto w podrózy ratuja moją twarz i skóre! :) Chociaz przyznaje tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię takie jednorazowe maseczki, te z Perfecty jak dla mnie są bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej i z chęcią poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej maseczki jeszcze nie miałam, ale na pewno ją kupię jak tylko gdzieś ją spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio kupuję częściej maseczki w tubkach, takie pełnowymiarowe - ale tego typu saszetki też dobrze mieć zawsze pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.