wtorek, 28 maja 2019

Pianka do mycia twarzy

Cześć :) bardzo lubię poznawać nowe kosmetyki. Więc jak zobaczyłam w pudełku I Love Box piankę do mycia twarzy SWISS PURE to się ucieszyłam, bo nic z tej firmy nie miałam. Tak więc zapraszam na recenzję Alpine Herb Deep Cleansing - pianka oczyszczająca do twarzy.
SWISS PURE jest marką Koreańskiej firmy.
Musiałam troche poszukać informacjo o tym produkcie. Opis znaleziony w necie:
Oczyszczająca pianka do twarzy na bazie ekstraktów roślinnych. Czarny bez poprawia kondycję cery, regeneruje oraz działa przeciwzapalnie. Wzmacnia naczynka krwionośne wyrównując koloryt i przywracając skórze promienny wygląd.

Główne zalety:

  • Efekt dogłębnego oczyszczenia dzięki elastycznej piance
  • Zdrowa i odświeżająca energia ziół rosnących w czystym środowisku
  • Skutecznie usuwa gruby makijaż i zabrudzenia, pozostawiając odświeżający zapach.
  • Zaspokaja potrzeby skóry dzięki oczyszczającym składnikom pochodzenia roślinnego
  • Oczyszcza
  • Regeneruje
  • Działa przeciwzapalnie
  • Poprawia kondycję skóry
  • Wzmacnia 
Główne składniki:
Zioła z nieskazitelnie czystych Alp – Zioła charakteryzujące się odświeżającą energią, będące pod stała kontrolą i rosnące w dolinach uformowanych przez lodowce, w wysokich partiach Alp, sprawiają, że skóra jest czysta, zdrowa i odświeżona.
Skład:
Water, Glycerin, Palmitic Acid, Lauric Acid, Stearic Acid,PEG-32, Butylene Glycol, Potassium Hydroxide, Myristic Acid, Glyceryl Stearate, Cocamidopropyl Betaine, Fragrance, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Arachidic Acid, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, apric Acid, Disodium EDTA, Sambucus Nigra Flower Extractm, Polyquaternium-7, Sodium Benzoate, Hyssopus Officinalis Extract, Peucedanum Ostruthium Leaf Extract, Marrubium Vulgare Extract, Citric Acid, Potassium Sorbate, Veronica Officinalis Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Malva Sylvestris (Mallow) Extract, Primula Veris Extract, Alchemilla Vulgaris Extract, Achillea Millefolium Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract
Kosmetyk jest opakowany w tubę z miękkiego ciemnozielonego plastiku, zamykaną na klik. Biała nakrętka jest dość duża, więc tubka spokojnie na niej stoi.
Produkt po wyciśnięciu z tubki ma konsystencję kremową i jest białego koloru. Zapach jest bardzo ładny i świeży. Nie czuję w nim typowego ziołowego zapachu - i bardzo dobrze.
Ja porcję pianki wyciskam na dłoń i rozsmarowuję i spieniam na dłoniach, a potem myję nią twarz. Myję całą twarz, łącznie z oczami. Pianka świetnie zmywa makijaż, podkład , resztki kremów oraz nieczystości z całego dnia. Domywa całą skórę i pozostawia ją świeżą i czystą. 
Pianka nie poradziła sobie z tuszami jakie akurat używałam, ale z tym mogę się spokojnie pogodzić, bo i tak tusz zmywam najpierw micelami.
Pianka Swiss Pure nie podrażniła mojej skóry, ani nie spowodowała żadnego uczulenia. Skóra po myciu jest fajna, oczyszczona, odświeżona i lekko tępa, ale nie jest ściągnięta i wysuszona. Naprawdę świetnie się sprawdza przy codziennej pielęgnacji mojej suchej skóry.
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Ciekawa jest czy Wy go znacie?

22 komentarze:

  1. Nie znam, ale pianki lubię. Są delikatne, więc zazwyczaj sięgam po nie przy porannym oczyszczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę tą piankę. Lubię pianki, więc chetnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmy nie znam ale bardzo lubię pianki do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, ale wszystko co koreańskie kojarzy mi się dobrze :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale sprawia dobre wrażenie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda zachęcająco, chociaź lubię też jak zmywa oczy. Nie zawsze mam ochotę używać, czy nawet zabierać w podróż więcej produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie pianki wiec i ta mnie zaciekawila :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale recenzja jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej piance wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kojarzę jej ale chętnie wypróbuję sama też robię zawsze wstępny demakijaż szczególności jeżeli chodzi o tusz do rzęs bo zazwyczaj pianki sobie z nim nie radzą

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka ta też jest dla mnie nowością ale chętnie poznam zarówno tą piankę jak i pozostałe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz ją widzę, ale muszę przyznać że mnie zaciekawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię pianki. Tej marki jeszcze nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze tej pianki nie znam i nie używałam :) zaciekawiła mnie, lubie takie produkty do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pianki do mycia twarzy i testować nowe produkty, wiec chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy kosmetyk, może się skuszę na niego

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tej marce, a lubię te koreańskie wynalazki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy jest dostępna w popularnych drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, tego nie wiem. Nie sprawdzałam. Ja otrzymałam w boxie.

      Usuń
  20. Uwielbiam takie kosmetyki! Ale tej firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam ani firmy ani kosmetyku..Ciekawa jestem jak sprawdziłaby mi się ta pianka. Ciekawe gdzie można ją kupić stacjonarnie, no i czy w ogóle można?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.