piątek, 24 maja 2019

Maseczka wygładzająca

Cześć :) jest piątek, więc zapraszam na maseczkę. Dziś Ekspresowa maseczka wygładzająca Le Cafe Mimi 
 Moje zapasy maseczkowe są nieskończone. Mimo regularnego stosowania maseczek nadal mam ich około 30 w zapasach. Ta konkretnie czekała ponad rok na to, aż ją użyję. Tak, rok! Dostałam ją  w boxie Naturalnie z pudełka w zeszłym roku w marcu. Całą zawartość pudełka pokazywałam TU


 Opis:
Maseczka do twarzy wygładzająca Le Cafe Mimi nawilża i chroni przed utratą wilgoci, odmładza oraz działa wygładzająco.
Maseczka regeneruje i pobudza komórki do odnowy, zmiękcza, uelastycznia oraz mocno odżywia skórę.
Nie zawiera parabenów, mineralnych olei, syntetycznych zapachów, EDTA, MIT, PEG.
Skład jest oparty na właściwościach składników roślinnych.
Skład (INCI):
Aqua, Passiflora Incarnata (Passion Fruit) Fruit Extract (ekstrakt marakui), Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (masło shea), Persea Gratissima (Avocado) Oil (olej awokado), Shea Butter Ethyl Esters, Triticum vulgare (wheat) germ oil (olej z kiełków pszenicy), Sodium Acrylates Copolymer (and) Lecithin, Laminaria Digitata (Laminaria )Extract, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil (masło babassu), Ethylhexyl Stearate, Passiflora incarnata Seed Oil (olej passiflory), Pullulan (and) Nannochloropsis Oculata Extract (ekstrakt wodorostów Nannochloropsis), Saccharide Isomerate, Xanthan Gum, Perfume, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate. 

DZIAŁANIE:
  • wygładza
  • zmiękcza
  • działa odmładzająco
  • nadje skórze zdrowy wygląd
  • nawilża
  • wzmacnia naturalną barierę ochronną
  • odżywia
  • nie wysusza i nie narusza naturalnej bariery ochronnej

WIĘCEJ O SKŁADNIKACH:
Ekstrakt z passiflory - nadaje uczucie świeżości, odżywia, koi.
Ekstrakt z marakui - jest ogromnym bogactwem, niezbędnych dla zdrowego funkcjonowania oraz zachowania pięknego wyglądu skóry, nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz witamin A, C, K i E oraz wapnia, potasu i fosforu. Posiada także bardzo duży potencjał antyoksydacyjny, dzięki czemu ma on silne działanie przeciwstarzeniowe.
Masło shea - wygładza, zmiękcza i chroni skórę. Łagodzi podrażnienia, przyspiesza procesy gojenia, niweluje objawy reakcji alergicznych.
Olej z kiełków pszenicy - nawilża i chroni przed utratą wilgoci, odmładza, wygładza.
Masło babassu - to surowiec o działaniu nawilżającym, natłuszczającym i zmiękczającym skórę.

 Sposób Użycia: Równomiernie nałóż maskę na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu. po 15 minutach usuń nadmiar maski chusteczką lub wacikiem. Nie wymaga spłukiwania.
Maseczki Le Cafe Mimi zawsze mnie intrygowały, mimo że nie przepadam za maseczkami kremowymi ucieszyłam się, że taka trafiła do mojej kolekcji. Maseczka jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 15 ml. Muszę przyznać, że ta ilość wystarczyła mi na trzy użycia.
Maseczka jest koloru białego, kremowej i bardzo treściwej konsystencji. Pachnie bardzo ładnie. Na oczyszczoną skórę twarzy naniosłam maseczkę i pozostawiłam na 15 minut. Po tym czasie przetarłam skórę chusteczką. Nie miałam za bardzo co ścierać, gdyż nie nałożyłam na skórę grubej warstwy, ale i tak uważam, że efekt zamierzony został uzyskany. Skóra została fajnie odżywiona i nawilżona. Po maseczce była mięciutka i gładziutka. A Wy znacie te maseczki? Co o nich sądzicie?

15 komentarzy:

  1. Słyszałam o nich, ale jeszcze nie testowałam. Chyba wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się pomysł tych kapsułkowych masek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy skład ma ta maseczka, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale jeśli dobrze nawilża to muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych maseczkach, ale sama jeszcze nie próbowałam 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale prezentuje się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że ci podpasowała, jeszcze jej nie miałam, ale opakowanie nie fajne, skoro nie na raz, to ciężko to później przechowywać

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie wersje podrozne, na jeden raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość, że wygładza, to jeszcze działa odmładzająco - cenię tak kompleksowe efekty. Maseczki to super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kojarzę jej, ale pewnie przez to, że używam innych, które niekoniecznie są na wygładzenie i nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takich kapsułkach, znam maseczki z Balei i z Douglasa. Ale trzy użycia? Bałabym się użyć jej drugi raz i zostawić na x czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz ją widzę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ich i na razie nie zabieram się za testowanie. Nie wiem czy podoba mi się taka forma podania, na pewno duży plus za to, że można wyjąć z opakowania wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba ją widzę i czytam o tej maseczce pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.