niedziela, 31 grudnia 2023

呕yczenia noworoczne oraz podsumowanie kosmetyczne grudnia

Cze艣膰 馃榿 to zaczniemy od 偶ycze艅 na ten nadchodz膮cy Nowy 2024 Rok 馃挒
W nadchodz膮cym roku 偶ycz臋 Wam spokoju ducha, rado艣ci p艂yn膮cej z drobnych przyjemno艣ci oraz harmonii w relacjach z najbli偶szymi. Niech 2024 b臋dzie rokiem pe艂nym mi艂o艣ci i zrozumienia.
A co kosmetycznego? No wi臋c zacznijmy od zawarto艣ci kalendarzy adwentowych jakie otwiera艂am w grudniu.
Pierwszy kalendarz to zrobiony przez Dorotk臋 specjalnie dla mnie. A znalaz艂am w nim takie fajne kosmetyki 馃槏馃挆
Drugi kalendarz adwentowy, to kupiony osobi艣cie przeze mnie na stronie Flaconi. Mimo, 偶e jest to wersja z zesz艂ego roku, to zdecydowa艂am si臋 na jego zakup, bo zawarto艣膰 bardzo mi si臋 spodoba艂a.
Oczywi艣cie najpierw by艂 tzw. Ma艂y Miko艂aj, kt贸ry przyni贸s艂 mi takie skarby
a pod choink膮 znalaz艂am m.in. p艂atki hydro偶elowe pod oczy od PIXIE i p艂atki z czarnym kawiorem, piwo TRZY KORONY z Browaru  Nowos膮deckiego i mn贸stwo s艂odyczy
By艂am na SUPER spotkaniu Miko艂ajkowym zorganizowanym przez Magd臋 Racjapiel臋gnacja 馃槏, tym razem w SOUND GARDEN HOTEL. By艂 super wyk艂ad, pocz臋stunek, prezent, a co bardzo wa偶ne to spotka艂am cudownych LUDZI, z niekt贸rymi ju偶 si臋 znam z poprzedniego spotkania. 
A ju偶 na samym pocz膮tku grudnia, bo dok艂adnie 2 grudnia kurier zaskoczy艂 mnie przesy艂k膮 od marki Christian Laurent 馃槏馃槏. Sami zobaczcie jaki cudowny prezent, zestaw kosmetyk贸w, ale si臋 ciesz臋, bo jako艣 do tej pory nie mia艂am okazji jeszcze ich u偶ywa膰. Niedawno otworzyli sklep internetowy, wi臋c polecam Wam tam zakupy, a link macie TUTAJ 馃榿
No c贸偶, w mi臋dzyczasie nie oby艂o si臋 bez ma艂ych zakup贸w na Allegro 馃榿 Szuka艂am jak zwykle mojego ulubionego dezodorantu DOVE, a przy okazji w oko wpad艂y mi kremy do twarzy marki Celia.
Niestety ostatnio dorwa艂a mnie jaka艣 alergia, a w艂a艣ciwie uczuli艂 mnie jeden w produkt贸w po oczy. Po wizycie u okulisty i zastosowaniu leczenia otrzyma艂am polecenie kupienia dw贸ch krem贸w pod oczy - Palpederm lub Cerkopil. Natomiast robi膮c zakupy w aptece dorzuci艂am do koszyka r贸wnie偶 krem AVA Laboratorium i jeszcze krem do st贸p.
W Biedronce trafi艂am na promocj臋 i wyprzeda偶 kosmetyk贸w, wi臋c 偶al by艂o nie wzi膮膰 takiego pakietu maseczek w p艂achcie.
Jakbym ma艂o mia艂a zapas贸w, to jeszcze dosta艂am od Turkusoowej dwa produkty, krem pod oczy Fluff oraz krem na noc Kielh's 馃槏
A b臋d膮c w Biedronce w r臋ce wpad艂y mi cudownie pachn膮ce balsamy do cia艂a Holify
Jakbym mia艂a ma艂o zapas贸w 馃槀, to ju偶 ostatniego dnia grudnia w Lidlu naby艂am jeszcze trzy maseczki w p艂achcie 馃榿 Marion
I to ju偶 wszystko, ale jest tego bardzo du偶o 馃榿, wi臋c w najbli偶szym czasie powinnam omija膰 wszelkie drogerie i sklepy z kosmetykami.
Dajcie zna膰 co wpad艂o Wam w oko.

2 komentarze:

  1. Mn贸stwo ciekawych kosmetyk贸w! Najbardziej wpad艂y mi w oko maseczki Marion z ostatniego zdj臋cia i balsamy Holify - zastanawia艂am si臋 nad nimi ostatnio :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Sporo fajnych nowo艣ci :) Ciesz臋 si臋, 偶e jeste艣 zadowolona z kalendarza :*

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.