sobota, 23 grudnia 2023

Otulające perfumy z Oriflame.

Cześć 😁 w tym roku na święta na pewno będę pachniała moim nowych zapachem, w którym się zakochałam od pierwszego psiknięcia 😁 Oriflame Woda perfumowana So Fever Together Her

Opis na stronie Oriflame - Zatrać się w ekscytującej grze gorącego pożądania, dzięki zmysłowej, hipnotyzującej mieszance nut owocowych i uwodzicielskich kwiatowych akordów, przywołującej namiętne uczucia, łączące kobietę i mężczyznę.
Skład (INCI): ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, BENZYL SALICYLATE, HEXYL CINNAMAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, COUMARIN, LIMONENE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CITRONELLOL, HYDROXYCITRONELLAL, GERANIOL, PHENOXYETHANOL, CI 16035
grafika ze strony: fragrantica.pl

Kartonik w kolorach różu i fioletu może nie oddaje całego uroku tego co było wewnątrz, czyli buteleczki perfum.
Cudowna butelka kształtem przypomina mi trochę literę X. A w środku mamy perfumy, w takim ciepłym, różowym odcieniu.
Ze strony fragrantica mamy informację - So Fever Together For Her marki Oriflame to kwiatowo - owocowo - gourmand perfumy dla kobiet. So Fever Together For Her został wydany w 2019 roku.

Ja zdecydowałam się je zakupić, po przeczytaniu nut zapachowych. Jak zobaczyłam jaśmin to stwierdziłam, że muszę je sprawdzić Kupiłam najpierw próbkę, a po zapoznaniu się z zapachem kupiłam dopiero pełnowymiarowe opakowanie.
No i przepadłam od pierwszego "niuchnięcia" 😂😂😂. Oj, tak! pierwsze powąchanie z próbki i była 💖😍. Te perfumy urzekły mnie swoim zapachem, są cudowne. Owszem dość ciężkie, bym powiedziała, ale ten zapach bardzo mi odpowiada. Używam ich zarówno na dzień, do pracy, jak i na wieczór. Ja nie segreguję perfum na dziennie i wieczorowe.
Zapach jest ciepły, otulający i bardzo długo (cały dzień) utrzymuje się na mojej skórze.
I wiem jedno, że jak tylko zobaczę, że się kończą to kupię ponownie te perfumy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.