czwartek, 28 grudnia 2023

Odżywczy i nawilżający krem do rąk

Cześć 😁 w mojej paczce od sponsorów, którą dostałam na spotkaniu mikołajkowym z Racjapielęgnacja, znalazłam m.in. HAGI - Prebiotyczny krem do rąk dla mężczyzn – Ahoj Kapitanie!

Info ze strony Hagi.pl - Podaj sobie pomocną dłoń i odkryj prebiotyczny krem do rąk dla mężczyzn Ahoj Kapitanie!
Ahoj Kapitanie, odkryj nasz ochronny krem do rąk! Formuła natychmiast nawilża suchą skórę dłoni i wzmacnia jej naturalną tarczę obronną – mikrobiom. Mieszanka składników pochodzenia naturalnego zadba o komfort przesuszonej skóry. Kremowo-żelowa formuła nie pozostawi uczucia lepkości. Orzeźwiający zapach umili aplikacji i zostanie z Tobą na dłużej.
W składnie kremu znajdziesz:
  • Kojący niczym opatrunek pantenol
  • Nawilżającą glicerynę roślinną
  • Wspomagający mikrobiom naturalny prebiotyk – inulinę
  • Wzmacniającą witaminę E
Skład (INCI): Aqua, C13-15 Alkane, Parfum, Glycerin, Gluconolactone, Cetearyl Alcohol, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Cetearyl Glucoside, Panthenol, Inulin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Pinus Sylvestris (Pine) Bud Extract, Amber Extract, Ascorbyl Palmitate, Glucose, Tocopherol (Vitamin E), Xanthan Gum, Alcohol, Citric Acid, Ascorbic Acid, Phytic Acid, Sodium Hydroxide, Polyacrylate Crosspolymer-6, Calcium Gluconate, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol*, Linalool*, Limonene*, Coumarin*. * Potencjalne alergeny.
Opakowanie to piękna tubka w granatowym kolorze i do tego biała nakrętka zamykana na zatrzask. Bardzo minimalistyczne, ale eleganckie zestawienie.
Biały krem o bardzo lekkiej konsystencji miał zapach bardzo męski, bo wody kolońskiej. Zresztą zapach tego kremu bardzo mi się podobał.
Po nałożeniu na skórę, bardzo szybko się wchłaniał do suchości, tzn. nie pozostawiał na skórze klejącej, ani tłustej warstwy. Za to, po nałożeniu odczuwałam komfort nawilżonej skóry, a w dłuższym czasie można zauważyć dobrze odżywienie skóry.
Taki krem to ratunek przy przedświątecznym sprzątaniu 😍.

To już kolejny produkt tej marki, który miałam okazję stosować. I naprawdę bardzo mi sią podobają ich produkty. Zresztą mam w zapasach żele pod prysznic.

Dajcie znać czy znacie produkty marki Hagi i jak się u was sprawdziły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.