wtorek, 19 grudnia 2023

Naturalnie nawilżający krem do twarzy

Cześć 😁 coraz bliżej święta, a u mnie jeszcze sporo postów do publikacji. Dziś recenzja SORAYA Plante Naturalnie Nawilżający krem na dzień

opis ze strony Soraya - PLANTE - Soraya - Naturalnie nawilżający krem na dzień przeznaczony do wszystkich typów cery. Bogata formuła oparta na roślinnych składnikach, w naturalny sposób dba o poziom nawilżenia skóry. Staje się ona miękka, wygładzona i wyraźnie nawilżona.

Składniki: Biała herbata, Aloes, olej Makadamia.

Skład (INCI): Aqua*, Glycerin*, Macadamia Integrifolia Seed Oil*, Propanediol*, Caprylic/Capric Triglyceride*, Decyl Oleate*, Oryza Sativa Starch*, Betaine*, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate*, Butyrospermum Parkii Butter*, Cetearyl Alcohol*, Coco-Caprylate/Caprate*, Hydrogenated Vegetable Glycerides*, Phytic Acid*, Glycine Soja Oil*, Tocopherol*, Beta-Sitosterol*, Camellia Sinensis Leaf Extract*, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate*, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Glyceryl Stearate*, Caprylyl Glycol, Sodium Hydroxide, Squalene*, Citric Acid*, Phenoxyethanol, Parfum
* składniki naturalne i pochodzenia naturalnego
Opakowanie kartonikowe, jak i naklejka na szklanym słoiczku są bardzo kolorowe i zgodnie z opisem serii kwiaty polskie, ma kolorowe kwiaty.
Szklany słoiczek po odkręceniu miał zabezpieczenie, dzięki temu mam pewność, że kremu nikt wcześniej nie otwierał.
Po zdjęciu folijki moim oczom ukazał się biały krem o cudownej, budyniowej konsystencji i bardzo ładnego, delikatnego zapachu.
Krem świetnie się rozprowadzał na skórze i bardzo dobrze wchłaniał. Moja skóra go spijała 😍. Po nałożeniu tego kremu moja skóra była bardzo dobrze nawilżona, wyraźnie wygładzona i taka miękka w dotyku. Generalnie obietnice producenta zostały spełnione 😍.
Pierwszy raz miałam okazję używać krem z serii Kwiaty Polskie i jestem nim zachwycona, całkiem możliwe, że wypróbuję inne kosmetyki z tej serii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.