piątek, 22 grudnia 2023

Wesoła maseczka z Mikołajem

Dobry wieczór 😁 a może HO HO HO 😁 już za moment święta, więc maseczka jak najbardziej na czasie - Always belive in Santa - Relaxing, Face Sheet Mask, with pomegranate scent
Opis, na tym pięknym, błękitnym opakowaniu informuje nas, że jest to maseczka w płachcie, formuła relaksująca, ma zapach granatu, a pozostałości serum należy wmasować w skórę.
Opis na opakowaniu:
Skład (INCI):
Sposób użycia:
Po wyjęciu z opakowaniu ujrzałam, taką piękną, wesołą maseczkę 😁
Maseczkę nałożyłam na twarz i mimo, że była bardzo dobrze nasączona, to nic z niej nie skapywało w trakcie zabiegu. Po zalecanym czasie, maseczkę zdjęłam, a resztki serum wklepałam w skórę. Wszystko pięknie i szybko się wchłonęło, do suchości. Moja skóra była za to bardzo dobrze nawilżona, a ponieważ maseczkę zastosowałam rano to mogłam obserwować jej działanie przez cały dzień.
Generalnie bardzo fajny produkt i chętnie kupię ponownie.
Co sądzicie o takiej maseczce?

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.