poniedziałek, 4 grudnia 2023

Błyszczący balsam do ciała

Cześć 😁 a dziś moja opinia Schimmerlotion Golden Light - błyszczący balsam do ciała 

Opis produktu ze strony drogerii dm.de - Błyszczący balsam Balea Golden Light z masłem shea i ekstraktem z kwiatu pomarańczy odżywia skórę i zapewnia intensywne nawilżenie. Delikatne, połyskujące pigmenty pozostawiają letni, złoty blask i promienne, piękne uczucie skóry. Letni, kwiatowy zapach rozpieszcza zmysły niczym złoty zachód słońca. Receptura bez mikroplastików i rozpuszczalnych w wodzie, czysto syntetycznych polimerów.
Podoba mi się to - Ciesz się ciepłem złocistych promieni słońca i zanurz się w magicznej atmosferze lata. Wpuść słońce do swojego serca i nigdy nie zapomnij, że jesteś wyjątkowo piękna, jak zachód słońca  😍
Skład (INCI): AQUA, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, ETHYLHEXYL STEARATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, GLYCERYL STEARATE CITRATE, MYRISTYL MYRISTATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CITRUS AURANTIUM AMARA FLOWER EXTRACT, PHENOXYETHANOL, XANTHAN GUM, MICA, SODIUM BENZOATE, PARFUM, IRON OXIDE, SILICA, CITRIC ACID, LIMONENE, CITRONELLOL, CI 77891.
Tuba wykonana z miękkiego plastiku jest w bardzo ładnym odcieniu lekkiego różu. Do tego jasnofioletowa zakrętka. Całość, jak zwykle w kosmetykach Balea, bardzo ładna kolorystycznie i dobrze przemyślane.
Balsam ma mocno kwiatowy zapach, a jego kolor jest lekko brązowy, jak widać poniżej.
Podczas nakładania na skórę, balsam, jak każdy tego typu produkt, jest biały, gdzieś ten brąz z rozświetlacza ucieka. Nie umiem tego inaczej określić, ale po nałożeniu na skórę nie widziałam tego błyszczenia. Ale produkt bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, szybko wchłania i pozostawia ochronną warstwę, która nie jest tłusta i nie klei się, więc spokojnie można założyć piżamę.
Skóra po nałożeniu tego balsamu jest fajnie nawilżona i to nawet na drugi dzień i to jest dla mnie najważniejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.