pi膮tek, 29 grudnia 2023

Urocza maseczka z reniferem

Dobry wiecz贸r 馃榿 ostatnia ju偶 艣wi膮teczn膮 maseczk膮, kt贸ra zastosowa艂am by艂a - Christmas magic is in the air - Deep cleansing Face Sheet Mask
Maseczka mia艂a super 艣liczne opakowanie. Bardzo podoba mi si臋 ten zielony kolor. Opis na opakowaniu informuje nas, 偶e jest to maseczka g艂臋boko oczyszczaj膮ca o zapachu drzewa herbacianego (ju偶 wiem dlaczego nie poda艂 mi si臋 ten zapach 馃槀). Wmasowa膰 pozosta艂o艣ci serum w sk贸r臋.
Opis na opakowaniu:
Sk艂ad (INCI):
Spos贸b u偶ycia:
Po wyj臋ciu z opakowania ukaza艂a mi si臋 taka 艣mieszna maseczka. 
Maseczka bardzo dobrze nawil偶ona, ale po na艂o偶eniu na sk贸r臋 nic z niej nie skapywa艂o.
Maseczk臋 trzyma艂am zalecany czas, a po zdj臋ciu resztki serum wklepa艂am w sk贸r臋. Sk贸ra nie klei艂a si臋, nie by艂a tez podra偶niona. Czy maseczka oczy艣ci艂a mi sk贸r臋? w por贸wnaniu do maseczki kakaowej (mojej ulubionej maski oczyszczaj膮cej w p艂acie) ta dzia艂a s艂abo. Owszem, co艣 tam dzia艂a, ale wow! nie ma. 
Za to na pewno poprawia nam humor swoim wygl膮dem.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.