środa, 6 grudnia 2023

Skoncentrowany krem pod oczy, redukujący zmarszczki

Cześć 😁 na swoje urodziny poprosiłam o prezent dwóch kremów Singuladerm. Posłuchałam o nich u Madzi Racjapielegnacja i chciałam bardzo je wypróbować. Oczywiści3e zanim kremy trafiają u mnie na półkę do stosowania to musi trochę czasu upłynąć. Ale już kremy zużyte, więc mogę powiedzieć jak się spisały u mnie. Dziś powiem o Singuladerm XPERT Collageneur Eye Contour
Opis ze strony Singuladerm XPERT Collageneur Eye Contour to silnie skoncentrowany, transformujący krem pod oczy, który pomaga zredukować zmarszczki, obrzęki i cienie nawet o 32,8%, zapewnia natychmiastowy i trwały efekt liftingu 360° na górnej powiece oraz zapewnia otwarty, wypoczęty i promienny wygląd dzięki do 43% większe otwarcie oczu w 28 dni.

Jak działa XPERT Collageneur Eye Contour?

  • 10% Sirtalice™ – naturalny bioferment i lizat z bakterii oryginalnie występujących na morskim dnie. Już po 30 minutach od nałożenia sprawia, że cera ulega ujędrnieniu poprzez oddziaływanie z odpowiednimi neuroprzekaźnikami odpowiedzialnymi za stopień napięcia skóry. Długotrwale rozjaśnia i rozświetla karnację, nadając jej zdrowy wygląd. 
  • 6% iPeptide™ – łagodzi nadmierną odpowiedź zapalną alarminy IL-33. Zapobiega uszkodzeniom wywołanym brakiem snu, wykazuje właściwości podobne do melatoniny przeciwko glikacji i peroksydacji oraz wzmacnia pierwszą linię obrony immunologicznej.
  • 2% Col-Frag remastered™ – działa jako budulec i wzmacniacz syntezy kolagenu oraz napina skórę właściwą i naskórek, jednocześnie zapobiegając starzeniu. Wykazuje działanie synergiczne i wyższą skuteczność niż glukozyd askorbylu w redukcji zmarszczek, zapewniając lifting twarzy i zwiększając jasność skóry.
  • Kwas hialuronowy (wysoka masa cząsteczkowa) wielkocząsteczkowy kwas hialuronowy (HMW-HA) o masie cząsteczkowej między 1000 a 1400 kDa; np. wykazuje zdolność do utrzymywania się na skórze, tworząc tzw. film, który chroni skórę przed odparowaniem wody.

Skład INCI: Aqua, Glycerin, Octyldodecyl myristate, Coco-caprylate/caprate, Polyglyceryl-6 distearate, 1, 2-hexanediol, Bacillus ferment, Acetyl hexapeptide-8, Nicotiana benthamiana hexapeptide-40 sh-polypeptide-47, Sodium hyaluronate, Jojoba esters, Tocopheryl acetate, Polyglyceryl-3 beeswax hydroxyacetophenone, Acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, Pentylene glycol, Cetyl alcohol, Caprylyl glycol, Disodium edta, Parfum
Sposób użycia: Nakładać codziennie rano i wieczorem na górną i dolną część oka oraz na kurze łapki, delikatnie wklepując, aby ułatwić penetrację. Unikać bezpośredniego kontaktu z oczami.
Kartonik opisany dość dobrze, niestety ja nie znalazłam tam opisu po polsku (zresztą to co znalazłam to zrobiłam zdjęcia i są powyżej, a krem był kupiony na Allegro).
Wewnątrz kartonika znajdował się cudowny, szklany, oszroniony słoiczek ze srebrną zakrętką. Nie zauważyłam, że była też szpatułka do nakładania kremu i nie załapała się na zdjęcia.
W tym piękny słoiczku znalazłam krem o bardzo lekkiej konsystencji i pięknym delikatnym zapachu.
Krem bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i pięknie wchłania, a skóra pozostaje dobrze nawilżona. Niestety nie zauważyłam efektu, na którym mi najbardziej zależało, a więc krem miał zredukować obrzęki. Ponadto w trakcie jego używania dostałam alergii i musiałam iść do lekarza okulisty. Miałam bardzo suche i swędzące powieki, aż mi się porobiły ranki. Kremu pozostało około połowa zawartości słoiczka.
Także, sami rozumiecie, nie mogę powiedzieć, że go kupię ponownie, ale ciekawa jestem czy Wy go używaliście i jak się sprawdził u Was?
Bo wiadomo, alergia to jest bardzo indywidualna sprawa i to , że mnie uczulił to nie oznacza, że cokolwiek zadzieje się u kogokolwiek innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.