wtorek, 2 stycznia 2024

Brzoskwiniowy balsam do ust

Cześć 😁 kolejny balsam do ust został wykończony, do ostatniej kropelki, ale niestety stało się nieszczęście, do około 2/3 szminki mi się złamało i upadło tak, że musiałam wyrzucić 😭.
BIELENDA Sweet Lips balsam do ust w sztyfcie, regenerujący  
OPIS ze strony producenta - Rozsmakuj się w słodkiej pielęgnacji z brzoskwiniowym balsamem do ust w sztyfcie Sweet Lips! Transparentny sztyft #WOW, przyjemność i wygoda stosowania, a do tego cudowny słodki smak i ten zapach, sprawią , że zakochasz się w nim już od pierwszego użycia.
Regenerujący brzoskwiniowy balsam do ust pielęgnuje i nawilża naskórek, likwidując uczucie spierzchnięcia, ściągnięcia i suchości, działa wygładzająco na usta, zabezpieczając je przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Posiada formułę opartą na naturalnych składnikach, takich jak:
- Brzoskwinia – regeneruje naskórek, jest źródłem witaminy C, posiada właściwości nawilżające,
- Masło Shea - doskonale nawilża skórę ust, zabezpiecza ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, łagodzi podrażnienia.
Efekt: Gładkie, zregenerowane, elastyczne i słodkie usta.
PS. Balsam łatwo się rozprowadza, nie będziesz potrzebować lusterka do jego użycia, a dzięki wygodnemu sztyftowi zabierzesz go ze sobą wszędzie
Skład (INCI): Ricinus Communis Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Aroma, Candelilla Cera, Cocos Nucifera Oil, Polyglyceryl-2 Diisostearate, Copernica Cerifera Cera, Prunus Persica Kernel Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Ci 77891, Tocopherol, Glycine Soja Oil, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Sodium Saccharin, CI 15850, CI 19140, Polyhydroxystearic Acid, Linalool.
Piękne opakowanie i od razu widać z jakim smakiem mamy do czynienia.
Wewnątrz kartonika było przezroczyste opakowanie szminki, a po otwarciu - WOW!!! co za zapach 😍😍 Uwielbiam zapach brzoskwini, owoce też lubię.
Szminka o cudownym zapachu bardzo dobrze rozprowadzała się na ustach.
Nadawała lekki glow, ale generalnie super nawilżała i była smaczna 😁. Szmineczka świetnie się sprawdziła i tylko jednego żałuję, że mi się złamała (tak jak napisałam na początku) i nie mogłam cieszyć się nią dłużej, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że ją kupię.
Dajcie znać czy znacie tą pomadkę i jak się sprawdziła u Was.

4 komentarze:

  1. Fajnie, że jesteś zadowolona z tego balsamu. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam miodową i była super! Też mi się złamała, bo są dość miękkie, ale i tak mi to nie przeszkodziło ją zużyć do samego dna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to fajnie, że udało ci się ją zużyć, mnie ten złamany kawałek upadł na ulicę :( , ale to co zostało zużyłam do samego końca

      Usuń
  3. Jeszcze jej nie miałam, mam inne i najpierw zużyje, a później kupię ją skoro ma taki super zapach i działanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.