piątek, 12 stycznia 2024

Maseczka MDO w płachcie.

Dobry wieczór 😁 maseczka dzisiejszej recenzji pochodzi z kalendarza adwentowego Flaconi. MDO Skin Rescue Sheet Mask – maska w płachcie

Opis z Douglas.pl - Odśwież i odmłodź swoją skórę dzięki Skin Rescue Sheet Mask. Zawiera opatentowaną mieszankę UVA MDO, która wspiera zdolność skóry do zatrzymywania wody i chroni przed wolnymi rodnikami. Skin Rescue Sheet Mask pomaga poprawić poziom nawilżenia skóry, zwiększyć blask skóry i naprawić promieniowanie UVA szkoda.
Właściwości: nawilżający, regenerujący, ochronny
Sposób użycia:
1. Oczyść i złuszczaj skórę.
2. Osusz skórę.
3. Zdejmij maskę z folii ochronnej.
4. Nałóż maskę na twarz.
5. Pozostaw na 10-15 minut.
6. Zdejmij maskę i wmasuj pozostałe serum w twarz, szyję i dekolt.
Skład (INCI): Paeonia suffruticosa, branch/flower/leaf extract butylene, glycol, aqua, glycerin, benzyl alcohol, inositol, succinoglycan, poly- glyceryl-10 laurate sorbitan caprylate, lecithin, xanthan gum, dehydroacetic acid, arginine, hydrolyzed rice bran extract, spinacia oleracea (spinach) leaf extract, camellia sinensis leaf extract, sodium benzoate, potassium sorbate, citric acid
Po wyjęciu z opakowania zobaczyłam mega cieniutką maseczkę, która była nałożona na podkład i z tym podkładem nakładałam na twarz, a następnie zdjęłam podkład i maseczkę dopasowałam do twarzy. Z maseczki, mimo bardzo dobrego nawilżania, nic nie skapywało, ani nie spływało. Po zalecanym czasie maseczkę zdjęłam, a resztki serum wklepałam. Wszystko pięknie się wchłonęło, skóra nic a nic się nie kleiła, ale była fajnie nawilżona.
Kolejna fajna maseczka nawilżjąca do twarzy.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.