pi膮tek, 26 stycznia 2024

Witaminowa maska w p艂achcie

Witam w ten pi膮tkowy wiecz贸r 馃榿 i bez zb臋dnych wst臋p贸w zapraszam na recenzj臋 MOND'SUB Vitamin maseczka w p艂achcie, przeciwzmarszczkowo-uj臋drniaj膮ca, wit. E

Opis ze strony drogerii Rossmann.pl - Maska do twarzy w p艂achcie Mond'Sub z witamin膮 E. Pomaga sk贸rze zachowa膰 nawil偶enie i j臋drno艣膰, a tak偶e niwelowa膰 drobne zmarszczki. Zapewnia niezb臋dne od偶ywienie.

Sk艂ad (INCI): Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Glycereth-26, Anthemis Nobilis Flower Extract, Fructose, Aesculus Hippocastanum Extract, Tocopherylacetate, Melaleuca Alternifolia Flower/Leaf/Stem Extract, Sodium Hyaluronate, Citric Acid, Propanediol, Caprylhydroxamic Acid, Hydroxyacetophenone, Butylene Glycol, Triethanolamine, Polyacrylic Acid, Xanthan Gum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Parfum.

Spos贸b u偶ycia:
Wewn膮trz, tego pi臋knego, wiosennego wr臋cz opakowania by艂a mega cieniutka, bia艂a maseczka.
Maseczka by艂a na艂o偶ona na tak膮 foli臋, dzi臋ki temu 艂atwiej j膮 by艂o na艂o偶y膰 na twarz. Po zalecanym czasie maseczk臋 zdj臋艂am, a resztki serum wklepa艂am w sk贸r臋. By艂o tego bardzo du偶o. Sk贸ra z pocz膮tku si臋 lekko klei艂a, ale potem klejenie przesz艂o.
Moja sk贸ra zosta艂a bardzo fajnie nawil偶ona i to nawil偶enie by艂o odczuwalne d艂u偶ej.
Ca艂kiem fajna maseczka, kt贸ra mog臋 poleci膰.

5 komentarzy:

  1. Ch臋tnie wypr贸buj臋 t膮 maseczk臋, zapowiada si臋 bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Lubi臋 maski w p艂achcie , ch臋tnie bym j膮 wypr贸bowa艂a

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mam zapas masek, ale wrzuc臋 t臋 do wirtualnego koszyka Rosmann 偶eby o niej nie zapomnie膰

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mam j膮 w zapasach, ale jeszcze nie pr贸bowa艂am :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Maseczek u mnie zawsze jest ma艂o, bo cz臋sto podbieraj膮 mi je moje c贸rki ;) Ja polubi艂am w艂a艣nie te w p艂achcie, bo jeszcze mo偶na wsmarowa膰 w inne cz臋艣ci cia艂a to serum.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.