wtorek, 30 stycznia 2024

Hydrożelowe płatki pod oczy, ujędrniająco-liftingujące

Cześć 😁 już trochę czasu minęło, odkąd otwierałam kalendarz adwentowy od Dorotki, zużywam kolejne produkty i tym razem już mi się skończyły KIMOCO Beauty płatki pod oczy, hydrożelowe, liftingująco-nawilżające

Opis ze strony Rossmann.pl - Hydrożelowe płatki pod oczy liftingująco – nawilżające z kolagenem i kwasem hialuronowym to doskonała kuracja na zmęczoną skórę wokół oczu. Działanie: zmniejszone cienie i brzęki, wygładzone zmarszczki, elastyczna, napięta i odświeżona skóra wokół oczu. Korzystaj rano, jeśli chcesz dobrze wyglądać w pracy, przed każdą sesją zdjęciową, wieczorem po męczącym dniu lub zawsze kiedy czujesz, że Twoje spojrzenie traci blask.
Skład (INCI): Water, Glycerin, Sorbitol, Chondarus Crispus Powder, Xanthan Gum, Polysorbate 20, Collagen, Sodium Hyaluronate, Pearl Powder, Butylene Glycol, Rosa Rugosa Flower Oil, Sargassum Pallidum Extract, Aloe Yohjyu Matsu Ekisu, Methylparaben, Caprylhydroxamic Acid.
Składniki aktywne: kolagen, kwas hialuronowy, puder perłowy, olejek z płatków róży, wyciąg z alg, ekstrakt z aloesu.
Kolorystyka opakowania bardzo mi się podoba. W tym kartoniku było 5 osobno zapakowanych blistrów, w każdym po 2 płatki hydrożelowe.
Płatki przezroczyste, więc ciężko mi było zrobić zdjęcie.
Bardzo lubię hydrożelowe płatki, więc się szybko je też zużyłam. Płatki bardzo dobrze nasączone serum, po nałożeniu na skórę bardzo dobrze się trzymały, nie zjeżdżały, nie zsuwały się. Trzymała je zawsze dłużej niż zalecany czas, bo około 30 minut. Po ich zdjęciu skóra pod oczami była bardzo dobrze nawilżona, a opuchnięcia zniwelowane. Właśnie za takie efekty uwielbiam te płatki.
A Wy lubicie płatki podoczy? 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam płatki pod oczy, ale nie wszyskie się u mnie sprawdzają. Tych akurat nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię stosować płatki pod oczy, ale nie znalazłam jeszcze swoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.