poniedzia艂ek, 29 stycznia 2024

Krem regeneruj膮cy na noc z retinolem

Cze艣膰 馃榿 kolejna ma艂a tubka, kt贸ra sprawi艂a, ze chce kolejny produkt pe艂nowymiarowy. A mowa o Dr. Brandt Triple Active Retinol Krem regeneruj膮cy na noc z retinolem

Opis pochodzi ze strony Puder i Krem - Triple Active Retinol od marki dr. Brandt to wielozadaniowy krem na noc, kt贸ry wykorzystuje najnowsz膮 technologi臋 dostarczania sk贸rze retinolu: natychmiastowo oraz stopniowo w czasie, w po艂膮czeniu z bakuchiolem – ro艣linnym odpowiednikiem retinolu. Te wyj膮tkowe po艂膮czenie, wraz z niezb臋dnymi sk艂adnikami nawil偶aj膮cymi, zapewnia d艂u偶sze, bardziej r贸wnomierne uwalnianie stabilizowanego retinolu do sk贸ry i minimalizuje ryzyko wyst膮pienia podra偶nie艅. 
Sk艂adniki aktywne: stabilizowany retinol, kapsu艂kowy retinol, bakuchiol, ceramidy, skwalan, mieszanka ro艣linna Dr. BRANDTA.
Sk艂adniki (INCI): Water/Aqua/Eau, Glycerin, Isoamyl Laurate, Dicaprylyl Carbonate, Ethylhexyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Isostearyl Neopentanoate, Shea Butter Cetyl Esters, Sorbitan Oleate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Retinol, Bakuchiol, Ceramide NP, Squalane, Sodium Ascorbate, Sodium Lactate, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Xanthan Gum, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower/Leaf/Stem Extract, Arctium Lappa Root Extract, Aloe Barbadensis Leaf, Acacia Senegal Gum, Jasminum Officinale (Jasmine) Flower Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Citrate, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Propylene Glycol Alginate, Carbomer, Sodium Hydroxide, Behenyl Alcohol, Benzyl Alcohol
Ja mia艂am ma艂膮 tubk臋, wykonan膮 z mi臋kkiego plastiku, natomiast opakowanie pe艂nowymiarowe to jest butelka z pompk膮 o pojemno艣ci 30 ml. 
Moja tubeczka by艂a bardzo dobrze zabezpieczona, bo pod nakr臋tka mia艂a srebrn膮 naklejk臋. 
Po dostaniu si臋 do produktu, moim oczom ukaza艂 si臋 krem, do艣膰 tre艣ciwej konsystencji i koloru ciemno 偶贸艂tego.
Ta ma艂a tubeczka wystarczy艂a mi na kilka u偶y膰 i ju偶 wiem, 偶e super si臋 ten produkt spisa艂. Ja bardzo ostro偶nie podchodz臋 do wszelkich produkt贸w z retinolem, gdy偶 moja sucha sk贸r膮 bardzo cz臋sto reaguje podra偶nieniami. W tym przypadku krem mnie nie podra偶ni艂, a moja sk贸ra zosta艂a wyg艂adzona i dobrze nawil偶ona. Generalnie krem si臋 spisywa艂 super i mam nadziej臋, 偶e mo偶e na przysz艂y sezon jesie艅-zima kupi臋 pe艂nowymiarowe opakowanie.
Dajcie zna膰 czy stosujecie produkty z retinolem i jak si臋 u Was spisuj膮.

3 komentarze:

  1. W艂a艣nie retinol, to niby dobry produkt, ale te偶 trzeba do艣膰 ostro偶nie do niego podchodzi膰, aby sobie nie zaszkodzi膰. Specjalistk膮 nie jestem, ale takie te偶 opinie s艂ysza艂am.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Te偶 ostro偶nie podchodz臋 do retinolu, bo podra偶nia moj膮 sk贸r臋. Tego kremu nie znam :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja z tych grubosk贸rnych i retinol wr臋cz kocham. Dzi臋ki niemu mam tak膮 promienna, wypocz臋t膮 cer臋. Musz臋 spr贸bowa膰!

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.