niedziela, 28 stycznia 2024

Hipoalergiczny krem na powieki i pod oczy

Cze艣膰 馃榿 po ostatnich przygodach i uczuleniu z polecenia okulisty kupi艂am m.in. Cerkopil, krem na powieki i pod oczy

Opis ze strony Super Pharm - Cerkopil Krem Na Powieki i Pod Oczy 15 ml. Delikatny krem nawil偶aj膮cy, uelastycznia such膮, sk艂onn膮 do podra偶nie艅 i przebarwie艅 sk贸r臋 na powiekach i pod oczami. Poprawia napi臋cie sk贸ry wok贸艂 oczu, redukuje oznaki zm臋czenia. Formu艂a z unikalnym kompleksem 18 尾-GA z L-Arginin膮 zapewnia dzia艂anie przeciw艣wi膮dowe i 艂agodz膮ce podra偶nienia.

Sk艂ad (INCI): Aqua, Petrolatum, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Polysorbate 40, Butyrospermum Parkii Butter, Biosaccharide Gum-1, Glyceryl Stearate, Glycyrrhetinic Acid, L-Arginine, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben.

Opakowanie zewn臋trzne, jest to bia艂y kartonik zaopatrzony we wszystkie niezb臋dne informacje.
Wewn膮trz kartonika by艂a tubka w kolorze bia艂ym zako艅czona kaniul膮. Bardzo lubi臋 takie opakowania, bo bardzo dok艂adnie mo偶na dozowa膰 krem.
Krem jest lekkiej konsystencji i jest bezzapachowy.
Super dobrze rozprowadza si臋 na wok贸艂 oczu i bardzo dobrze si臋 wch艂ania. Zadzia艂a艂 艂agodz膮co na powsta艂e uczulenie 馃槏, sam nie podra偶nia i nie uczula sk贸ry wok贸艂 oczu. Sk贸ra wok贸艂 oczu by艂a po nim zawsze dobrze nawil偶ona i bardziej spr臋偶ysta. A co dla mnie jest bardzo wa偶ne przy ka偶dym kremie pod oczy, ten krem niwelowa艂 moje opuchni臋cia 馃槏.
Jestem z niego bardzo zadowolona i generalnie mam ochot臋 kupi膰 go ponownie i pewnie kupi臋, ale najpierw zu偶yje moje zapasy. 

5 komentarzy:

  1. Super 偶e jeste艣 zadowolona z tego kremu. Nie jest on jednak do mojej sk贸ry pod oczami, ani na powieki :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mimo, i偶 kremy pod oczy s膮 naprawd臋 w malutkich tubeczkach, u mnie jako艣 zawsze si臋 przeterminuj膮. Jako艣 nie mog臋 si臋 wdro偶y膰 w regularne u偶ywanie.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pierwszy raz widz臋 go na oczy :) Ch臋tnie wypr贸buje :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mam zawsze problem z podra偶nieniami spoj贸wek kiedy u偶ywam nowych krem贸w pod oczy i zawsze boj臋 si臋 testowa膰 nowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Cze艣膰! Bardzo si臋 ciesz臋, 偶e znalaz艂a艣 krem, kt贸ry tak dobrze Ci s艂u偶y. Cerkopil wydaje si臋 by膰 idealnym rozwi膮zaniem na problemy z uczuleniem i podra偶nieniem wok贸艂 oczu.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.