wtorek, 23 stycznia 2024

Maseczka do rąk w formie rękawiczek

Cześć 😁 wreszcie doczekała się zużycia kolejna maseczka do rąk. Mowa o produkcie, który mam jeszcze z czasów jak kupowałam boxy LOOKFANTASTIC nails inc. Festive Hands Mask

Opis ze strony Lookfantastic - Odżywiaj swoje dłonie za pomocą Nails Inc. Świąteczna maska na dłonie. Maska, nasycona słodkim zapachem kokosa, ozdobiona świątecznym nadrukiem w kształcie bajki, jest gotowa na sezon świąteczny. Ekstrakt z kokosa stara się zapewnić skórze dawkę nawilżenia, idealną dla suchych i zmęczonych dłoni. Masło kakaowe i witamina E dodatkowo wzbogacają formułę, pomagając chronić powierzchnię przed szkodliwymi czynnikami środowiskowymi i nawilżając skórę. Ta odżywcza maska, zapewniająca gładką i miękką skórę, jest idealnym dodatkiem na zimne, surowe zimowe miesiące.
Opis na opakowaniu
Skład (INCI):
Opakowanie jest bardzo ładne i zdecydowanie kojarzące się z zimą. Wewnątrz tej aluminiowej saszetki znajdowały się dwie rękawiczki połączone ze sobą. 
Delikatnie ich rozdzieliłam poprzez rozerwanie. Bardzo dobrze się rozdzieliły, nieuległy uszkodzeniu.
Każda z rękawiczek miała plaster, którym po nałożeniu zakleiłam je.
Rękawiczki bardzo dobrze się mi nałożyło na dłonie. Wewnątrz wyłożone były fizelinką, ale nie sprawiało to żadnego problemu.
I zakleiłam plastrem 😁. Plaster bardzo dobrze trzymał rękawiczki przez cały czas zabiegu.
Po zalecanym czasie rękawiczki zdjęłam, a resztki serum wsmarowałam w dłonie. Ponieważ maseczkę zastosowałam wieczorem (późnym wieczorem) nałożyłam jeszcze rękawiczki bawełniane, aby serum wchłonęło się w skórę, a nie w pościel.
Szybko jednak zdjęłam rękawiczki bawełniane, bo poczułam, że skóra jest już dość sucha.
I teraz mam dylemat, bo po zdjęciu maseczki moje dłonie były fajnie nawilżone, czułam to nawilżenie, a po założeniu rękawiczek bawełnianych dość szybko poczułam, że są OK, ale nie było tego fajnego efektu nawilżenia.
Mam nadzieję, że piszę dość zrozumiale.
Przecież rękawiczki bawełniane, które zakładam wiele razy po nałożeniu czy maseczki kremowej na noc, nigdy mi nie spowodowały tego, że dłonie się wysuszyły. 
Czyli dochodzę do wniosku, ze maseczka może i Ok, ale efekt krótkotrwały, a szkoda. Co o tym sądzicie?

2 komentarze:

  1. mega szkoda, że taki krótkotrwały efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że efekt jest tak krótkotrwały, bo fajnie się zapowiadała ta maseczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.