środa, 3 stycznia 2024

Maseczka nawilżająca do rąk w formie rękawiczek

Cześć 😁 jeszcze przed świętami ratowałam moje dłonie jak mogłam. Zastosowałam m.in. PUREDERM nawilżająca maska do rąk w postaci rękawiczek
Opis z opakowania - PUREDERM Maseczka do rąk w postaci rękawiczek to intensywnie nawilżająca kuracja przywracająca elastyczność suchym, szorstkim, przepracowanym dłoniom. Maseczka wzbogacona miodem, ekstraktem z propolisu wnika szybko i głęboko, chroniąc, odżywiając i nawilżając skórę. Masło Shea, mocznik, allantoina łagodzą i przyspieszają regenerację. Już po jednym użyciu poczujesz radykalną zmianę, poprawiony koloryt i gładkość! Nadruk w gwiazdki jest miłym akcentem domowej pielęgnacji dłoni.
Sposób użycia:
Opis na opakowaniu:
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Cetyl Ethylhexanoate, Propylene Glycol, Polysorbate 60, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetearyl Alcohol, Honey, Propolis Extract, Panthenol, Allantoin, Urea, Arachidyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Glucose, Behenyl Alcohol, Petrolatum, Dimethicone, Carbomer, Polyacrylate-13, Polyisobutene, Polysorbate 20, Sorbitan Isostearate, Tocopheryl Acetate, Tromethamine, Disodium EDTA, Chlorphenesin, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Tropolone, Phenoxyethanol, Fragrance(Parfum), Benzyl Alcohol
Maseczka pochodzi z kalendarza adwentowego od Dorotki. Pierwsze co rzuca się w oczy to oczywiście ładne opakowanie, wewnątrz którego były bardzo fajne rękawiczki. Te gwiazdki są bardzo urocze i bardzo kojarzą mi się z USA.
Rękawiczki nie były złączone i to bardzo mi się podobało, bo nie musiałam ich rozrywać czy rozcinać.
Całkiem dobrze udało mi się je nałożyć na dłonie. Niestety, wg mnie, brakuje w nich przylepców, żeby je zakleić.
Jak efekty? oj chyba przez remont jaki miałam w domu i sprzątanie przedświąteczne niestety mało długofalowy. Bo po zabiegu dłonie były owszem bardzo fajnie nawilżona, a skóra mięciutka, ale moja skóra była już tak bardzo wysuszona, że po pierwszym myciu znowu była mega sucha.
Ja sobie poradziłam z wysuszoną skórą w inny sposób, niestety tej maseczki już nie kupię.

3 komentarze:

  1. Szkoda, że miała takie krótkotrwałe działanie, a miałam nadzieje, że będzie fajna..... wywalam z ulubionych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie maski, chociaż mogła dłużej podziałać. Po remoncie niestety tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.