czwartek, 4 stycznia 2024

Płyn micelarny z opuncją

Cześć 😁 do demakijażu oczu bardzo lubię używać płyny micelarne. Dziś moja opinia o Balea Oczyszczająca woda micelarna z opuncją do skóry mieszanej i wrażliwej

Opis ze strony drogerii dm.pl - Woda micelarna marki Balea z opuncją składa się w ponad 90% ze składników pochodzenia naturalnego. Jednocześnie zapewnia oczyszczanie i demakijaż, jest również idealna do stosowania jako tonik. Formuła z micelami łagodnie usuwa makijaż i nadmiar sebum. Woda delikatnie rozjaśnia i odżywia skórę oraz zachowuje prawidłowy poziom jej nawilżenia. Ponadto daje uczucie świeżości i kojące skórę zaraz po aplikacji.
Bez mikroplastiku i rozpuszczalnych w wodzie polimerów syntetycznych.
Opis na opakowaniu:
Skład (INCI): Aqua, Methylpropanediol, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium Cocoamphoacetate, Panthenol, Opuntia Ficus-Indica Flower Extract, Sodium Salicylate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA
Opakowanie to plastikowa butelka z zakrętką. Ułatwieniem korzystania z tego płynu jest to, ze nakrętka ma dodatkowo zatrzask, nie trzeba jej każdorazowo odkręcać.
Płyn jest bezbarwny i bezzapachowy. Kolorowa jest jedynie butelka wraz z zakrętką.
Płynu używałam do zmywania całej twarzy za pomocą wacików wielorazowych. Dzięki nim, miałam wrażenie, że płyn nie ma końca. Ale jestem z niego bardzo zadowolona, świetnie zmywał makijaż, dobrze radził sobie z tuszami, których używałam. Nie rozmazywał ich, nie tworzył efektu pandy. Płyn mnie nie uczulił, nie podrażniał, skóry ani oczu. Bardzo fajny produkt, który chętnie kupię ponownie.
Znacie ten płyn micelarny? 

3 komentarze:

  1. Nie miałam go, ale chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam czy kiedykolwiek testowałam płyn micelarny Balea. Może najwyższa pora się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, nie mam z tym problemu. Spieram na bieżąco, a raz na jakiś czas wrzucam do pralki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.