niedziela, 14 stycznia 2024

Peptydowy, nawilżający krem do twarzy

Cześć 😁 długi czas czaiłam się, żeby kupić ten produkt, a jak już go kupiłam to jak zwykle, swoje musiał odstać w szafce z zapasami. Wreszcie go wyciągnęłam z zapasów i już niestety dobił dna, więc czas na moją opinię o nim, a mowa o OLEHENRIKSEN Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer - Peptydowy Krem Nawilżający
Krem kupiłam w drogerii Sephora.pl i z tamtej strony pochodzi opis - Krem nawilżający, który natychmiastowo podwaja poziom nawilżenia, zwiększa elastyczność skóry oraz poprawia wygląd drobnych linii i zmarszczek, wzmacniając jednocześnie barierę nawilżającą skóry przez cały dzień. Ten krem nawilżający stopniowo ujędrnia skórę, głęboko odżywia i pomaga lepiej utrzymać poziom nawilżenia skóry przez cały dzień. Dzięki zawartości silnie działających składników, takich jak peptydy, ceramidy, aminokwasy, kolagen i kwas hialuronowy, krem przywraca sprężystość i elastyczność wszystkim rodzajom skóry.
Składniki i korzyści :
- 8 Aminokwasów: pomaga nawilżać i budować elastyczność
- 8 Peptydy: pomagają wzmocnić i przygotować skórę
- 3 Ceramidy: pomagają utrzymać nawilżenie i wzmacniają barierę nawilżenia
- Kolagen: pomaga nawilżać i zwiększać elastyczność skóry
- Naturalne czynniki nawilżające, takie jak kwas hialuronowy: zapewniają natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie, ujędrniają skórę
- Witamina E, witamina B12 i niacynamid: pomagają nadać skórze zdrowszy wygląd
Skład (INCI): AQUA/WATER/EAU, PROPANEDIOL, DICAPRYLYL CARBONATE, GLYCERIN, METHYLPROPANEDIOL, CETEARYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, MANGIFERA INDICA (MANGO) SEED BUTTER, NIACINAMIDE, ACETYL HEXAPEPTIDE-1, ACETYL HEXAPEPTIDE-8, ACETYL OCTAPEPTIDE-3, ACETYL TETRAPEPTIDE-2, ACETYL DIPEPTIDE-1 CETYL ESTER, PALMITOYL TRIPEPTIDE-1, PALMITOYL TETRAPEPTIDE-7, CARNOSINE, CERAMIDE NP, CERAMIDE AP, CERAMIDE EOP, COLLAGEN, SERINE, ALANINE, GLYCINE, GLUTAMIC ACID, LYSINE HCL, THREONINE, ARGININE, PROLINE, HYALURONIC ACID, SODIUM HYALURONATE, LINOLEIC ACID, LINOLENIC ACID, SODIUM PCA, SODIUM LACTATE, PANTHENOL, TOCOPHEROL, TOCOPHERYL ACETATE, BETAINE, PCA, CYANOCOBALAMIN, XYLITOL, ANHYDROXYLITOL, XYLITYLGLUCOSIDE, SORBITAN OLIVATE, CARBOMER, HYDROXYETHYLCELLULOSE, XANTHAN GUM, CETEARYL OLIVATE, SORBITAN LAURATE, PHYTOSPHINGOSINE, CHOLESTEROL, POLYSORBATE 60, BUTYLENE GLYCOL, HYDROXYACETOPHENONE, GLYCINE SOJA(SOYBEAN) OIL, ACRYLATES /C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 20, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE / BEHENETH-25 METHACRYLATE CROSSPOLYMER, DIMETHICONE, SODIUM PHYTATE, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT FILTRATE, CITRIC ACID, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, PARFUM/FRAGRANCE(1), CITRAL, LIMONENE, LINALOOL.
(1) NATURALLY DERIVED FRAGRANCE PER ISO STANDARD 16128-1
Kartonik w kolorze fioletowym była bardzo dobrze opisany. były na nim wszystkie niezbędne informacje. Wewnątrz kartonika był szklany słoiczek, również fioletowy z plastikową, białą nakrętką.
Pod nakrętką, jedynie biały dekielek, zabezpieczający przed niechciany wsadzeniem palca w krem.
A po zdjęciu wszelkich zabezpieczeń, wreszcie mamy biały, gęsty krem. Krem konsystencji wazeliny.
Krem jest bardzo gęsty, taki zbity, ale daje się nabierać ze słoiczka placami.
Pomimo gęstej, treściwej konsystencji krem cudownie rozprowadza się na skórze. Pozostawia świetny ochronny film, który nie jest tłusty i nie klei się. Ten krem cudownie nawilżała moją sucha skórę, ale też zauważalnie poprawia jej stan. Skóra jest bardziej sprężysta, a drobne linie i zmarszczki uległy spłyceniu.
Jestem z niego bardzo zadowolona i gdyby nie jego cena to już bym kupiła kolejne opakowanie.

7 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję ten krem, moja skóra potrzebuje dużo nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś z ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym kremem, myślę, że u mnie też by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo intrygujący krem, z chęcią zakupie go i przetestuje. Bo nie da się ukryć, że bardzo mnie on dzięki tobie ciekawi. Angela.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować kosmetyków tej marki, ale jestem ich szalenie ciekawa. Po Twojej recenzji dodaję do mojej listy również ten krem, bo wydaje się wprost stworzony dla mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o kosmetyki, zawsze jestem do tyłu. Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten fioletowy słoiczek. Moja cera lubi treściwe kremy i fajnie, że jesteś z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.