niedziela, 7 października 2018

Żel pod prysznic na jesień

Cześć :)
mamy już jesień, więc nadszedł czas na zapachy, które bardziej kojarzą się z jesienią czy zimą. Zapachy, które są bardziej słodkie i otulające. I taki właśnie jest kremowy żel pod prysznic Avon senses - Indian rituals o zapachu kardamonu i drzewa sandałowego


Opis:
Rozpieszczający prysznic SPA dla twoich zmysłów z ekstraktami z mleczka sojowego i miodu o zapachu kardamonu z drewnem sandałowym. • nawilża i pielęgnuje skórę • pozostawia skórę miękką i gładką • nie wysusza skóry Jak działa: Aksamitnie kremowa formuła rozpieszcza skórę zapachem kardamonu i drewna sandałowego. Żel zawiera ekstrakty z mleczka sojowego i miodu, o właściwościach odżywczych i nawilżających, które nadają skórze miękkość i gładkość. Formuła żelu nie wysusza skóry. Testowany dermatologicznie.
Skład:

Jak każdy żel z Avonu opakowany jest w plastikową butelkę zamykaną na klik. Ostatnio mam jakieś problemy z otwieraniem tych żeli. Sam żel ma barwę kakaową, a zapach? Zdecydowanie czuć drzewo sandałowe, nie jets to mój ulubiony zapach, ale ponieważ o kąpieli nie utrzymuje się na ciele, dałam rade go zużyć.
Sam żel jest gęsty, bardzo dobrze się rozprowadza na ciele i doskonale się pieni. W sumie od żelu do kąpieli nic więcej nie wymagam. Poza tym nie uczulił mnie, ani nie wysuszył mojej skóry.
Sam żel został przywrócony do sprzedaży na życzenie klientów, więc mimo, że mnie zapach nie przypadł szczególnie do gustu, ma on swoich ulubieńców.
Znacie ten żel? lubicie takie zapachy?

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

13 komentarzy:

  1. Kiedyś, dosyć dawno temu używałam tych żeli, teraz niestety z Avon tylko kolorówka.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dawno nie miałam żadnego żelu z Avon. Od jakiegoś czasu w ogóle nie używałam nic z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś używałam tych żeli, miały ładne zapachy :) Nawet byłam kiedyś konsultantką jednak teraz zupełnie mi nie po drodze z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach raczej nie w moim guście, jednak żele z Avon bardzo lubię i mam swoje ukochane zapachy w całej gamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie kupujemy żele z AVONU:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tym razem i zapach mnie nie kusi. Zresztą ja bardzo rzadko kupuję cokolwiek tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. raczej nie byłby to mój zapach, a to dla mnie istotne w żelach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, lubię bardzo żele z Avonu, ale akurat ten wariant mnie odrzucił :/ Mój ulubieniec to gorzka czekolada i słodkie kokosy, próbowałaś? :) Polecam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać, że nie próbowałam tego zapachu

      Usuń
  9. Wydaje mi się że zapach nie przekonał by mnie do siebie.. Uwielbiam zapachy, i stawiam je ponad wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. O ile dobrze pamiętam, miałam go, ale fakt te nowe zamykania - otwierania są do bani ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.