czwartek, 11 października 2018

Mydło w płynie czy pachnie pomarańczami?

Cześć :)
mydełka w płynie bardzo lubię, a odkąd pierwszy raz postawiłam takie w kuchni to po tym jak się skończyło rodzinka się dopominała o następne opakowanie, żeby było pod ręką. Tak więc ostatnio w mojej kuchni gości antybakteryjne mydło kuchenne od ISANA o zapachu pomarańczy i tymianku

Opis:
Mydło kuchenne Isana, dzięki specjalnej kombinacji składników aktywnych oraz olejku pomarańczowego, dzień po dniu delikatnie myje i pielęgnuje Twoje dłonie po pracy w kuchni. Cytrusowy zapach z nutką tymianku otoczy Twoje dłonie przyjemnym aromatem.
Usuwa pozostałe na nich zapachy kuchenne, takie jak np. zapach ryb, cebuli, czy czosnku.

Produkt przebadany dermatologicznie, pH przyjazne dla skóry.
Skład:


Mydełko jest opakowane w plastikową butelkę z pompką, która bardzo sprawnie działa. 
Płyn jest koloru pomarańczowego, a zapach? no cóż nie czuję w nim pomarańczy, ale jest bardzo delikatny i przyjemny.
Mydło bardzo dobrze się pieni i faktycznie dobrze oczyszcza dłonie z wszelkich kuchennych zapachów. Dobrze się wypłukuje z rąk, nie pozostawiając po sobie żadnego filmu.

A u Was w kuchni też goszczą mydła w płynie?

9 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś jakieś ich kuchenne mydło (albo antybakteryjne, albo to jedno i to samo), ale potwornie mnie uczuliło, więc już nigdy więcej po nic podobnego nie sięgnęłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie wszędzie goszczą mydła w płynie :D nie znoszę tych w kostkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie je wypróbuję:))u nas też raczej tylko w płynie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam mydła do rąk w kuchni i jakoś niespecjalnie mi się pali do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę szkoda, że nie pachnie pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam z Isany mydła do rąk, ostatnio pianki u mnie goszczę z Lidla ;) fajnie, że zmywa zapachy, to może następnym razem je kupię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.