środa, 24 października 2018

Płatki hialuronowe pod oczy

Cześć :) od czasu do czasu przypomina mi się, że mam coś takiego jak płatki pod oczy. Więc dziś zapraszam na moją opinię o Hydrożelowych płatkach pod oczy z mikrocząsteczkami złota i kwasem hialuronowym PRESTIGE Solutions.

Opis:
Hydrożelowe płatki pod oczy z mikrocząsteczkami złota i kwasem hialuronowym. Błyskawiczna kuracja regenerująco-odmładzająca dla delikatnej skóry pod oczami. Zawarte w płatkach czynnie działające składniki aktywne przenikają w głąb skóry, dając efekt widocznego rozświetlenia i wygładzenia. Regularne stosowanie płatków skutecznie spowalnia procesy starzenia.
Skład:
Sposób użycia:
Wyjąć płatki z opakowania. Nałożyć na oczyszczoną skórę pod oczami. Pozostawić na około 30 minut, a następnie zdjąć. Delikatnie wmasować nadmiar żelu. Dla uzyskania satysfakcjonujących efektów zaleca się 5-dniową kurację.
Płatki otrzymujemy w kartoniku, a wewnątrz w blistrze mamy dwa złote hydrożelowe płatki 
 Zgodnie z zaleceniami producenta na oczyszczoną skórę pod oczami nałożyłam płatki, które się bardzo dobrze dopasowały i trzymały. Bez problemu można z nimi wszystko robić chodzić, czytać, nie trzeba leżeć ani siedzieć.
Zazwyczaj sobie przypominam o tych płatkach, jak moja skóra pod oczami potrzebuje większej dawki nawilżenia. Tak było i tym razem.
Nałożyłam płatki pod oczy i czekałam na efekt. Pierwszy mnie bardzo zaskoczył, ale niestety negatywnie, bo płatki podrażniły mi oczy. Zaczęły mnie piec oczy, zastanowiłam się przez chwilę czy ściągnąć płatki, ale postanowiłam jednak je trzymać zalecany czas. I dobrze, bo jednak po chwili pieczenie ustało i mogłam spokojnie już czekać na pozytywne efekty zastosowania płatków.
Po zdjęciu płatków skóra wyglądała zdecydowanie jaśniej i była dobrze nawilżona, rozjaśniona i napięta. 
Zadaję sobie sprawę, że dla poprawy kondycji skóry powinnam zdecydować się na zalecaną przez producenta 5-dniową kurację.

Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz komentarz. Odwiedzam wszystkich komentujących.

8 komentarzy:

  1. Kojarzę, ale chyba ich jeszcze nie miałam :P Ogólnie płatki lubię i widzę po ich używaniu różnicę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze takich płatków. Pod oczy nakładam tylko krem na noc i na dzień. Chyba muszę się zaopatrzyć w takie płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniało mi się w tym momencie, że też mam w zapasie płatki pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, płatki pod oczy to coś, co by mi się zdecydowanie przydało! A skoro widać efekt, to znaczy, że produkt jest wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miewam straszne buły pod oczami
    Pewnie takie płatki by pomogly

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami warto poczekać, ja bym je pewnie od razu zdjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam je w zbiorach i sama nie wiem na co czekam, odgrzebie z zapasow i uzyje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.