czwartek, 4 października 2018

Dezodorant DOVE

Cześć :)
nie wiem czy kiedykolwiek miałam okazję używać dezodorantów Dove, tak się jakoś składało, że zawsze miałam jakiś inny. Dlatego jak była promocja w Rossmannie to kupiłam, aż dwie sztuki. Dziś podzielę się moimi spostrzeżeniami z jednym z nich.
Dove dezodorant Invisibledry
 


Opis:

• Udowodniono, że nie zostawia białych śladów na 100 kolorach
• Dzięki 0% zawartości alkoholu, pomaga ograniczyć podrażnienia skóry
• Zapewnia ochronę przed potem do 48 godzin
• Zawartość ¼ kremu nawilżającego zapewnia niezwykłą miękkość i gładkość skóry pod pachami
• Łagodzi podrażnienia delikatnej skóry pod pachami, spowodowane goleniem
• Pozostawia skórę pod pachami bardziej miękką i gładką już po 3 dniach stosowania

Co mają wspólnego ze sobą wyraziste kolory i dezodorant? Mają moc podnoszenia naszej pewności siebie. Kiedy ostatnią rzeczą, jaką chcesz się martwić, są białe plamy na ubraniach, mamy idealny sposób na połączenie obu tych rzeczy: antyperspirant w aerozolu Dove Woman Invisible Dry.

Udowodniono, że jest to pierwszy antyperspirant, który nie zostawia plam na 100 kolorach. Antyperspirant w aerozolu Dove Woman Invisible Dry daje Ci swobodę noszenia najbardziej wyrazistych, jaskrawych kolorów, mając pewność, że nie grożą Ci wpadki (jest to ważne, kiedy nie chcesz spędzić 10 minut w restauracyjnej toalecie, próbując zetrzeć białe plamy z bluzki).

Dzięki zawartości ¼ kremu nawilżającego i 0% alkoholu, antyperspirant w aerozolu Dove Woman Invisible Dry łagodzi podrażnienia delikatnej skóry pod pachami, spowodowane goleniem. Używaj go zakładając nawet najbardziej kolorowe ubrania i zapomnij na dobę o białych plamach po antyperspirancie.
Skład:
Butane, Isobutane, Propane, Cyclopentasiloxane, PPG-14 Butyl Ether, Aluminum Chlorohydrate, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Octyldodecanol, BHT, Helianthus Annuus Seed Oil, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Tocopheryl Acetate, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool

na stronie Rossmann.pl zobaczyłam piękną instrukcję :D
Muszę przyznać, że zawsze w ten sposób używam dezodorantów, ale raczej nie czekam do całkowitego wyschnięcia. Nie zakładam od razu odzieży tylko czekam, że deo przeschnie.
Dezodorant znajduje się w bardzo poręcznym opakowaniu. Zapach nie jest typowy jak mydełka Dove, ale bardzo zbliżony do niego. Jest bardzo delikatny i subtelny, dzięki czemu nie koliduje z perfumami.

Jeśli chodzi o działanie to jestem z niego zadowolona w 100%. Pod pachami nawet w największe upały miałam sucho, nie było żadnego nieprzyjemnego zapachu. Nie wiem czy wytrzymuje obiecywane 48h, nie miałam okazji tego wypróbować, bo najzwyczajniej w świecie kąpię się codziennie, a w upalne dni nawet dwa razy dziennie. Dodatkowo skóra pod pachami jest przyjemna w dotyku, taka delikatna i aksamitna.
Dużym plusem tego dezodorantu jest również to, że nie brudzi ubrań. Zakładałam różnego koloru ubrania i na żadnym nie było śladów dezodorantu, ani na białych, ani na czarnych, ani na kolorowych. Czyli obietnica producenta, że chroni 100 kolorów została spełniona.
Zdecydowanie polecam ten dezodorant wszystkim osobom, które szukają dobrego zabezpieczenia przed poceniem i jednocześnie chcą zabezpieczyć swoje ubrania przed plamami. 

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wcale się nie dziwię, u mnie tez trafi do ulubieńców

      Usuń
  2. Miałam kiedyś antyperspirant z Dove i byłam zadowolona, jednak wolę Rexonę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dove to zdecydowanie mój ulubieniec jeśli chodzi o dezodoranty. Chociaż akurat tych 'klasycznych' wersji jak ta jeszcze nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Dove nie miałam okazji używać antyperspirantów, ponieważ zawsze stawiałam na te od Nivea. Ale muszę to zmienić, ponieważ brudziły białe bluzki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ostatnio wykończyłam, do działania nic nie mam, ale po rozpyleniu dosłownie mnie dusi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze Dove, u mnie super sprawdzają sie kulki Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Dove,tej wersji chyba nie miałam,ale próbowałam kila i najbardziej jestem przywiązana do Original,jego kupuję regularnie od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam dezodorantu Dove. Miałam jedynie sztyft, ale nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam sztyftu, a ten spray sprawdza się u mnie super

      Usuń
  9. Kupowałam wiele dezodorantów, Dove daje w miarę radę ale najlepszy jak dla mnie jest Nivea, z najnowszej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam obecnie wersję gruszkową z Dove i jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.